/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F02670ac39e4482b80619e71c0899e5d3.jpg)
Чи Ваш старий CR-V може бути вартістю більше, ніж його вартість через мита?
Підвищення мит для нових автомобілів та запчастин в США справило відчутний вплив на ціни на вживані автомобілі.Аналітики вказують на те, що ринок вживаних автомобілів може повернутися до того, яким був під час пандемії Covid.Дилери стикаються з нестачею інвентарю, оскільки деякі автосалони мають недоліки понад 60 відсотків.Якби купівля автомобіля вже не була показником головного болю, невизначеність щодо мит робить речі ще складнішими для американських споживачів. Останні обговорення мит не тільки впливають на продажі нових автомобілів, вони також мають помітний вплив на, оскільки інвентар стиснутий, а ціни починають підніматися.9 квітня президент Трамп призупинив більшість мит, але не 25-відсоткову зброю, на яку накладено ввезені автомобілі, автозапчастини, а також імпортовану сталь та алюміній. Порівняння проводяться з реакцією ринку під час пандемії, коли попит на нові та вживані автомобілі зростав.Починають змінюватися ціни на вживані автомобіліОдин індивідуум, який купив вживаний автомобіль на минулорічний День подяки, був шокований, отримавши дзвінок від дилера, що йому продав авто. Пишучи в , Кіель Портер розповів, як дилер запропонував йому «значно більше», ніж він заплатив, оскільки це був автомобіль, який можна було б швидко продати знову. Цей дилер стверджував, що його лот зазвичай заповнював близько 100 автомобілів, але інвентар знизився до менше ніж 40.Досвід Портера повторюється іншими. Звіт з повідомляє, що ціни на вживані автомобілі були стабільними протягом попередніх шести місяців, але почали зростати в березні. Сайт передбачає, що ціни можуть збільшитися від 890 до 5169 доларів, якщо тенденції, схожі на ті, що були під час Covid, продовжуються.У нашому Carscoops редактор Джон Халас відстежує вартість своєї базової моделі 2018 Honda CR-V, і числа стрімко зростають. У грудні пропозиції на вторинному ринку від і Carvana коливалися на низькому рівні в районі 15 000 доларів. До лютого вони піднялися до 16 000 доларів. На квітень вони сягнули 18 600 доларів. Це дивовижний приріст на 23 відсотки всього за чотири місяці для семирічного кросовера, який нічого не змінив.З покупців надходять подібні історії. “Останнім часом я дивлюсь на ціни, і помічаю, що вони стрімко зросли”, – сказала Анжелика Де Леон, пошукаючи вживаний автомобіль в Коннектикуті, говорячи з . Де Леон 2 роки зберігала гроші після того, як її автомобіль було вилучено через безробіття, спричинене пандемією.Зараз з постійною адміністративною роботою Де Леон думає, що вона може купити за межею 10 000 доларів. Вона розглядає вживаний Subaru, але доступні лише варіанти з показником понад 135 000 миль, що на думку неї є занадто великим зносом, щоб вона вірила.Є викиди. Люксові автомобілі з шестизначною ціновою категорією не завжди йдуть відповідно до цього ж шаблону. Недавнім прикладом був майже новий для власника, незважаючи на те, що на одометрі було менше 2000 миль. Проте такі історії залишаються рідкісними та в основному обмеженими на сегментах, де депреціація завжди діяла за своїми власними правилами.Наразі здається, що невизначеність мита тут і назавжди, і це тримає як покупців, так і продавців на напруженості. Хоча загальний економічний прогноз залишається змішаним, одне очевидне: для американців, які намагаються потрапити до надійного вживаного автомобіля, не руйнуйте банк, дорога вперед не виглядає ніяк легше.