/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fc07ec3489322b8f09b08c19f705a808d.jpg)
У застосунку Укрзалізниці пасажири оформили понад 27 мільйонів квитків
Про це в Фейсбуці повідомила пресслужба АТ «Укрзалізниця», передає Укрінформ.
“Запущений у серпні 2022 року в партнерстві з Mastercard, наш застосунок став незамінним помічником для 4+ мільйонів користувачів, серед яких 160 тис. - з іноземними номерами. За цей час наші пасажири оформили через нього понад 27 млн квитків”, - ідеться у повідомленні.
За даними УЗ, частка онлайн-квитків у структурі продажів компанії сягнула вже 89%, а частка мобільного застосунку за рік зросла із 25% до 38%.
Зокрема, у квітні 2025 року частка онлайн-квитків, які пасажири оформили через мобільний застосунок, сягнула 66%.
Також компанія наголосила, що ювілейна 4-мільйонна користувачка застосунку отримає подарунок від Укрзалізниці під час наступної подорожі.
Як повідомляв Укрінформ, у 2024 році часткаквитків, придбаних через онлайн-сервісиУкрзалізниці, сягнула 86%.
Фото: Ліля Гончарук, Суспільне