/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7e1eaee570ddd0fc09cb66d5cc0215a4.jpg)
Дилер Acura подає позов проти Honda через несправний ZDX, якому потрібен новий блок батарей
Уявіть, що ви отримали ключі від 2024, але лише після 400 миль вам повідомили, що потрібно встановити новий батарейний блок. Отож, саме це трапилося з одним із клієнтів від Criswell Acura в Аннаполісі, штат Меріленд, і ситуація може стати справжньою головною болю для виробника автомобілів. Дилер подав позов проти American Honda Motor з метою поновлення збитків від цього автомобіля.У позові зазначено, що Criswell Acura закупила ZDX оптом за $69,207 у травні 2024 року, перед тим як продати його клієнтові. Лише після 400 миль пробігу новий власник виявив, що електричний позашляховик вже не заряджається повністю. Як тільки дилер отримав повідомлення про проблему, згідно з рекомендаціями від Acura, було замовлено новий батарейний блок. Поки власник чекав на поставку нової батареї, ZDX повністю припинив заряджатися, і двері не відкривалися.Читати:Дилер встановив новий батарейний блок, але це не закінчило проблеми. Після установки почав виникати проблемний задній колісний датчик, і після його заміни все ще з’являвся помилковий код. Технічна підтримка Acura повідомила дилера про потребу встановлення нового кабелю зі свого асортименту запчастин. Незважаючи на дотримання цих вказівок, помилковий код лишався, зазначається.Згідно з позовом, подальші “запити на допомогу від Honda фактично ігнорувалися”, і дилер досі має ZDX, що стоїть у його приміщенні вже приблизно вісім місяців. Хоча Criswell Acura не знає причин дефектів, вона підозрює, що вони є “результатом поганого дизайну, дефектів виробника, встановлення або пошкоджень під час передпродажної підготовки”.Угода дилера з угоди говорить, що виробник автомобілів “остаточно несе відповідальність за заявлені виробничі чи конструктивні дефекти, що стосуються продуктів Acura”. У позові додається, що ZDX “цілковито неспособний до їзди та не може бути відремонтований”.Criswell прагне отримати компенсацію за порушення контракту та необґрунтоване збагачення. Дилер був змушений понести повну втрату на позашляховику, стверджує, що втратив прибуток від продажу клієнту, сплатив ліцензійні та реєстраційні внести, а також поніс значні витрати на ремонт.