/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1a537fee48c713405a59414856cb34aa.jpg)
Укрпошта продаватиме ковбасу в поштових відділеннях, першу партію продукції вже закупили
Першу партію виробів уже закупили. Про це повідомив генеральний директор Ігор Смілянський в інтерв’ю Forbes Ukraine, передає 24 Канал.
Укрпошта продаватиме ковбасу
Аби розвернути динаміку, Укрпошта в цьому році планує скоротити штат на 13%, запустити власний банк, аптеку, мобільний додаток і закупити парк електробайків.
Окрім того, держкомпанія уклала із холдингом "МХП" Юрія Косюка угоду щодо постачання ковбасної продукції, першу партію якої вже закупили. За словами Смілянського, це частина стратегії з підтримки українських виробників.
Можливість купити продукти у поштових відділеннях він вважає "конкурентною перевагою". Мета Укрпошти – удвічі збільшити власну частку на ринку посилок і потіснити конкурента.
Раніше в коментарі "Центру економічної стратегії" Смілянський розповів, що цей напрям діяльності вже випробували у прикордонних селах у східній частині України.
Ми створюємо екосистему. Тобто в тебе є рахунок, ми в тебе прийняли комунальні платежі, доставили ліки, продали ліки, продали ковбасу, доставили посилки, передплатили тобі журнали та газети.
– каже гендиректор.
До слова, Укрпошта анонсувала цифровізацію роботи листонош. Цьогоріч їм нададуть мінікомп'ютери для роботи в офлайн-режимі.