В ефірі Суспільного у березні було на 15% більше унікальних гостей, ніж на каналах «Єдиних новин», — моніторинг
В ефірі Суспільного у березні 2025 року було на 15% більше унікальних гостей, ніж на каналах телемарафону «Єдині новини». Про це свідчать результати моніторингу «Детектора медіа».
Згідно з моніторингом, Суспільне було в березні більш різноманітним у виборі гостей та давало слово тим самим людям рідше, ніж державний марафон.
Найпопулярнішим гостем в ефірі Першого каналу був речник оперативно-стратегічного угруповання військ «Хортиця» Віктор Трегубов (13 запрошень за місяць). «Єдині новини» давали йому слово 21 раз.
Найпопулярнішим гостем телемарафону був воєнний коментатор Олександр Мусієнко (23 рази в ефірі). Політичному коментатору Володимиру Фесенку також давали слово 17 разів.
Крім того, представників Офісу президента у березні запрошували до ефіру «Єдиних новин» сумарно 37 разів, це більш як раз на день. Сергій Лещенко мав 18 ввімкнень у березні, тоді як Михайла Подоляка запрошували 13 разів.
Ще 67 разів телемарафон давав слово «Слугам народу», тобто більш як двічі на день. Натомість іншим групам і фракціям, крім влади, слово давали сумарно 28 разів, жодного разу не запросили представників «Європейської солідарності».
На Суспільному «слуг народу» кликали в ефір 48 разів, таку ж кількість увімкнень мали представники «Європейської солідарності». Варто зауважити, що з березня «Детектор медіа» рахує партійність політиків на всіх рівнях: парламенті, обласних і місцевих радах.
Навіть без урахування «ЄС» Перший давав слово опозиційним групам частіше, ніж канали марафону, — 41 раз.
Детальніше про гостей та теми у марафоні «Єдині новини» та на Суспільному у березні 2025 року читайте в моніторингу «Детектора медіа» за посиланням.
Архівне фото: «1+1 медіа»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.