/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7053433443d3bec78f71328a08c94746.jpg)
Які моделі Tesla найчастіше відкликаються? Гостра боротьба за перше місце
Нове дослідження розкриває, які моделі Tesla найбільше підпадають під вимоги щодо відкликань у США.Хоча “Cybertruck” налічує всього 18 місяців, його уже відкликали вісім разів.Тільки 33 відсотки відкликань були виправлені через OTA, інші потребували візитів до дилерів.Електромобілі містять менше рухомих частин, ніж транспортні засоби з двигунами внутрішнього згорання, але якщо ви вважаєте, що це перекладається на менше автомобілів, які підпадають під вимоги щодо відкликань, то помилка. Минулого року Tesla відзначилася більш ніж 5,1 мільйонами відкликань автомобілів, перевершивши будь-якого іншого виробника, навіть колишнього чемпіона відкликань. Тепер нове дослідження розкрило, які моделі Tesla найбільше підпадали під вимоги щодо повернень в базу з моменту початку виробництва першого автомобіля компанією понад 15 років тому.Якщо ви мислите, що седан був найбільш відкликаним продуктом компанії на підставі того, що він був у виробництві найдовше, ви б праві. Model S дебютував у 2012 році, за п’ять років до Model 3 і на сім років раніше від Model Y. Проте дивно, наскільки близько інші автомобілі наблизилися до нього, навіть не бувши на ринку так довго.Model S накопичив 39 відкликань, тоді як Model X, що вийшов у 2015 році, йде по п’ятах із 38 відкликаннями. Седан Model 3 зафіксував 30 різних відкликань з часу свого появлення у 2017 році, але кросовер, який не з’являвся до 2020 року, був відкликаний 33 рази.Що з “Cybertruck”?Тепер щодо “Cybertruck”, його вісім відкликань, на перший погляд, виглядають невеликим числом порівняно. Однак, коли врахувати, що виробництво триває всього 18 місяців, можна побачити, що воно на шляху перегонів із будь-яким іншим автомобілем від Tesla, якщо виробник не виправить якість. Проблеми з якістю включають відкручування зовнішніх деталей, проблеми з приводом інвертора, відкручування педалей, відмову відстикувачів вітрового скла та інші електричні дідули.Оновлення через Інтернет (OTA)Однією з переваг бренду Ілона Маска над більшістю інших автовиробників, до останнього часу, коли вони почали використовувати схожі, була його можливість здійснювати оновлення через Інтернет (повітряне оновлення). Це означало, що багато відкликань не були традиційного типу, що потребували відвідування дилера для вирішення проблеми. Але можливо, не так багато, як ви уявляли.Згідно з даними, обробленими Джерсійською фірмою адвокатів по автопригодам Brady, Reilly & Cardoso LLC, лише 37,3 відсотка, або 31 з 83 відкликань Tesla були розглянуті за допомогою OTA. Решта 62,7 відсотків (52 відкликання) потребували візиту до дилера.На щастя для техніків сервісних центрів, п’ять найбільших відкликань виробника були виконані за допомогою OTA. Найбільше, відкликане минулого року, стосувалося 2,19 мільйонів автомобілів і було призначене для виправлення неправильного розміру шрифту для вимикачів гальм, режиму “Парк” та системи антиблокування гальм на приладових панелях повного спектру транспортних засобів Tesla. Друге за розміром відкликання було виписано у 2023 році і стосувалося 2,03 мільйонів автомобілів моделей X, S, Y та …, які Національне управління безпеки дорожнього руху вважало дозволило водіям систему. Це було також виправленням через OTA.З іншого боку, Tesla видала відкликання в 2022 році, яке стосувалося лише одного автомобіля, …, у якому було відсутнє кріплення у другому ряді сидінь. І якщо ви цікавитеся, що ж було першим відкликанням Tesla, то це було через недостатньо звірених болтах креплення заднього ступиці на 345 екземплярах … моделі MY08.Числа відкликань Tesla: Якість, а не КількістьХоча Tesla відкликала в цілому 5,1 мільйона автомобілів минулого року, порівняно з 4,7 мільйонами для … і 4,4 мільйонами для Ford, вона видала набагато менше окремих відкликань. Поки Stellantis видалив дивовижних 67 окремих відкликань і Ford 62, Tesla оголосила лише 15. І це звучить добре, поки не пригадаєте, що Tesla виробляла лише шість різних ліній моделей автомобілів за свою (визнано, не таку довгу) історію, тоді як детройтські автовиробники, які існують майже століття довше, побудували сотні.