/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff888a3a2056b6cc03431842e6fa691d4.jpg)
Якщо Mazda створила спортивний універсал з рядним шістим циліндром EZ-6?
Наш дослідження ґрунтується на новій Mazda EZ-6/6e з збільшеним колісним відступом та кузовом універсалу.Головною родзинкою міг бути 3,3-літровий рядний шестициліндровий двигун Mazda, під назвою Skyactiv Z.Крім того, можливо надаватимуться варіант електричного приводу на батареях разом із розширеним діапазоном дії ЕВ.Пам’ятаєте ті безкінечні чутки про випуск авто з рядним шестициліндровим двигуном, щоб конкурувати з BMW 3 Series? Ну, як ми знаємо, це так і не сталося. Замість цього, в Китаї та Європі з’явився Deepal SL7 на підвищеній платформі з EV і універсалом з розширеним діапазоном дії з електричними двигунами. Це непогано, але все ще не те нащо чекали всі ми.Але це не заважає нам мріяти. Ось погляд на те, що могло б бути, якби Mazda вирішила випустити новий універсал середнього розміру. Ми взяли EZ-6, збільшили його колісну базу, подовгувати дах та, звісно ж, встановили рядний шістнадцять. Цікаво? Читайте далі, щоб побачити, що міг зробити сенс.Нове Видання про EZ-6Як багатьма було відзначено з моменту його дебюту, EZ-6 базується на Deepal SL7, в результаті чого виходить стильний седан з декількома пропорційними особливостями, особливо ззаду.Отож, які ці особливості? Ну, задній кінець схильний виглядати трохи… “верхньоважким”, з масивними D-стовпчиками та кришкою багажника, яка вибачено, робить занадто багато. Пропорції також кричать: “передній привід”, навіть якщо технічно це задній привід. Це не ідеально.Наше ілюстративне дослідження виправляє ці естетичні недоліки з більш довгим співвідношенням між віссю та дошкою керма (що допомагає змістити той гіпотетичний рядний шістнадцять) та заднім бампером, який більше вертикальний, аніж стислий всередину. Заднє четверне вікно спускається вниз до задньої частини, але форма даху така, що це не впливає на універсальність універсалу.Ви також помітите, що металевий лист виглядає по-іншому; ми додали більш виражену лінію плеча та задні бедра, щоб надати йому широкий, стійкий вигляд – на відміну від вертикального (і часто нерівного) вигляду багатьох ЕВ через батарейний блок, що закріплений у підлозі.Інтер’єр? Ми залишили б його в основному таким самим, але з деякими сучасними оновленнями. Уявіть собі екран та інфотейнмент, а також більше фізичних кнопок для основних скорочень. Немає потреби марудити з сенсорними елементами у 60 миль на годину. Нові більші розміри також збільшать вантажопідйомність до поважних 600 літрів (21 кубічний фут). Практично та стильно, це практично те, що ви б хотіли від універсалу Mazda.Продуктивність: Рядний шістнадцять, Будь ЛаскаЩодо продуктивності, головним актором нашої пропозиції була б наступна версія рядного шестициліндрового 3,3-літрового гібридного двигуна Mazda, з напругою 48 вольт.Наразі турбований шестициліндровий агрегат досягає максимуму 340 к.с. на Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC (хоча програмні налаштування дозволяють наблизити це значення до 390 кінських сил), і додаткові налаштування можуть призвести до перевищення планки в 400 к.с. (294 кВт). Потужність буде передаватися на всі чотири колеса через перенастроєний 8-ступінчастий автоматичний підйомник.Як EV, так і опції з розширеним діапазоном дії продовжаться з EZ-6, хоча із поліпшеннями для 80-кВт ЕВ-варіанту, який наразі розвиває 241 к.с. (180 кВт). Це можна покращити до 295 к.с. (220 кВт), зробивши його більш конкурентоспроможним із Tesla Model 3.Потенційні КонкурентиТож, хто буде конкурентом для цієї мрійної машини? Давайте поговоримо про деяких важких ударників: Mercedes-Benz, BMW та Audi. Всі вони дуже швидкі, наділені преміальною аурою, і, давайте визнаємо це, походять з ліній, за якими Mazda ще не відома (наразі).Проте японський автовиробник має всі можливості розробити автомобіль, що викликає ці старі уявлення. Хей, їм просто потрібно припинити сидіти на лавці запасних і зробити це.Ваша думка? Чи є у нас шанс побачити щось подібне від Mazda у майбутньому? Додайте свої думки у коментарях.