/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F8ff4ef13e78e3b506943f701e497b15e.jpg)
Після скандалу з Cambridge Analytica Facebook задумався про підписку без реклами
Після того, як у 2018 році розгорівся скандал із даними Cambridge Analytica , для Meta (тоді Facebook) справи стали настільки поганими, що Марку Цукербергу довелося зустрітися з Конгресом, щоб спробувати пояснити, що сталося. Зосередженості на тому, скільки даних має Facebook про кожного, включаючи «тіньові профілі» для користувачів, які не є Facebook, було достатньо, щоб потрясти фінансові ринки та, зрештою, спонукати Марка Цукерберга до публічних вибачень .
Тепер ми дізналися зі слайда, представленого сьогодні на FTC проти Meta під час свідчень колишнього головного операційного директора Шеріл Сендберг, що рада директорів компанії розглядала можливість пропонувати підписку на Facebook без реклами як частину своєї реакції на реакцію. Оскільки користувачі розуміють, що «безплатні» послуги компанії оплачуються їхніми власними даними, можливо, пропозиція способу оплати за більшу конфіденційність може змінити розповідь.
Запропонований продукт і ціль:
- Пропозиція платної місячної підписки, яка дозволяє користувачам користуватися Facebook (і, можливо, іншими нашими програмами) без реклами.
- Мета: надати рекламі «відмова» та звернути увагу на мем: «якщо ви не платите за послугу, ви є продуктом».
Замість запуску підписки компанія окреслила плани щодо зменшення обсягу даних, які вона надала доступним стороннім розробникам. У 2023 році Meta запустила опцію підписки без реклами, але лише в Європейському Союзі. Модель «оплата або згода» все ще викликала критику з боку регуляторів через впровадження Meta, і в листопаді минулого року вона знизила ціну підписки на 40 відсотків.