/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F491850f3423f0c661e35b0f58fe49c0c.jpg)
Податкова роз'яснила умови отримання знижки за благодійні внески
Про це повідомляє Державна податкова служба, передає Укрінформ.
"Громадяни мають можливість скористатися податковою знижкою, якщо вони протягом року здійснювали витрати на благодійність", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що документи на отримання податкової знижки за витратами, понесеними у 2024 році, можна подавати з 1 січня по 31 грудня 2025 року.
Для отримання знижки кошти або майно мали бути передані виключно неприбутковим організаціям, які зареєстровані в Україні та внесені до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі.
Знижка надається на суму витрат, які не перевищують 4% загального оподатковуваного доходу платника податків за звітний рік.
Для підтвердження витрат необхідно мати квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери, а також копії договорів за наявності. Документи повинні містити інформацію про благодійника та отримувача внеску.
У ДПС також наголосили, що перекази на особисті рахунки волонтерів не враховуються у податковій знижці. Також не дають права на знижку внески на спеціальні рахунки, наприклад, Національного банку України або UNITED24, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями.
"Рекомендуємо перевіряти відображення юридичних осіб у відповідних реєстрах під час підрахунку витрат, які можна віднести до податкової знижки", - зазначили у відомстві.
Як повідомляв Укрінформ, за даними Мінфіну, протягом січня - лютого 2025 року з державного бюджету фінансування сектору безпеки та оборони спрямовано 336,6 млрд грн.