/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ffc03a558bb31866b2959ddc692634710.jpg)
«Так надійніше»: 60% геймерів обирають диски замість цифрових версій
У новому опитувані серед геймерів виявили, що для них фізичні копії відеоігор не пережиток минулого.
.about-noa a{.
.about-noa a img{.
position: relative;.
margin-left: 20px;.
top: -2px;.
.about-noa a{.
Попри те, що індустрія активно просуває цифровий формат — користувачі все одно не забувають про диски.
Згідно зі звітом The Game Business, частка фізичних продажів залишається суттєвою — особливо на Nintendo Switch.
В Європі майже 80% копій ігор для цієї платформи продані саме на фізичних носіях.
Навіть серед мультиплатформних хітів цифри говорять самі за себе.
У Великій Британії 45% копій Hogwarts Legacy та Resident Evil 4 Remake, а також 49% Assassin’s Creed Mirage — фізичні.
А от у Marvel’s Spider-Man 2 частка фізичних продажів сягнула 54%, тобто вони обійшли цифрові.
На цьому тлі Astro Bot на PS5 взагалі показав цікаві результати: В Європі 60% продажів були фізичними, у Великій Британії — 55%.
Це вказує на те, що гравці все ще охоче беруть коробки, особливо коли йдеться про сюжетні чи родинні проєкти.
Проте є й інша тенденція: онлайн-орієнтовані ігри, як-от FC 2025 і WWE 2K25, навпаки, все більше продаються в «цифрі».
Їхні цифрові продажі зросли порівняно з попередніми частинами, хоч загальний обсяг продажів у цих серій трохи просів.
Водночас треба визначити, що 2024 рік став непростим для фізичного ринку.
Продажі коробкових ігор на PS5 впали на 800 тисяч копій, на Xbox — на 300 тисяч, а Nintendo Switch втратила цілих 1,8 мільйона проданих одиниць.
Це серйозно вплинуло на загальні показники у фізичному сегменті.
.banner-agency{.
position: relative;.
.agency-title{.
.agency-leader{.
position: absolute;.
bottom: 0;.
right: 30px;.
.agency-check{.
align-items: center;.
.agency-check img{.
flex: 0 0 32px;.
margin-right: 10px;.
.agency-check span{.
.button-agency{.
border-radius: 100px;.
position: absolute;.
bottom: 0;.
z-index: 10;.
right: 0;.
.button-agency img{margin-left: 10px;}.
.minh-100{.
min-height: 100px;.
.minh-100{.
min-height: auto;.
.button-agency{.
position: relative;.
.banner-agency {.
.agency-checks{.
Попри спад, фізичні носії лишаються важливими.
Чому така тенденція відповідь дуже проста: «Так надійніше».
Одразу згадується конфлікт між гравцями The Crew та Ubisoft, як писав Polygon.
Студія вимкнула сервери оригінальної гри і як наслідок отримала судовий позов від незадоволених гравців.
Але юристи нагадали геймерам, що придбання гри ≠ право володіти нею, а це лише тимчасова ліцензія.
Логічно, що фізичну копію гри ніхто не забере з вашої бібліотеки (крім подряпин на диску).
А ось Steam, Epic Games та інші онлайн-магазини запросто можуть видалити гру і ніхто не подумає повернути гроші.
Коробка на полиці банально дає відчуття власності, яке «цифра» не дає.
Але з іншого боку — «залізо» та ОП оновлюються, тож з часом гра стає несумісна.
Психологічний аспект також відіграє роль.
Історія з недавнім збоєм PSN ще раз нагадала, що цифрова власність — це не зовсім власність.
Хоча там доступ швидко відновили — навряд чи ці ігри будуть підтримувати десятиліттями.
А ось нещодавно інший геймер Xbox випадково потрапив під гарячу руку і ледь не втратив бібліотеку ігор на $40 000.
У підсумку маємо такий розклад: геймери й далі купують фізичні копії, коли йдеться про сюжетні або родинні ігри.
Зате цифрові формати мають перевагу там, де важлива онлайн-гра або швидкий доступ.
Звичайно повного переходу на «цифру» не сталося, і навряд чи станеться найближчим часом.
А яка ваша думка, що краще «цифра» чи диски?.
.widget-spec-projects{.
border-radius: 12px;.
position: relative;.
.spec-label{.
border-radius: 100px;.
position: absolute;.
top: -14px;.
.spec-item{.
.spec-image{.
flex: 0 0 140px;.
margin-right: 20px;.
.spec-image a{.
border-radius: 8px;.
.widget-spec-projects{.
.spec-label{.
left: 0;.
right: 0;.
.widget-spec-projects .row .col-12:nth-child(2){.
.spec-image{.
flex: 0 0 120px;.
margin-right: 15px;.