/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff0fc96538ff673527dc5d9db377af0ee.jpg)
Контролери ходитимуть по квартирах після 16:00: не ховайтеся – інакше платіжка здивує
У Львові контролери "Львівтеплоенерго" розпочали вечірні обходи квартир, щоб перевіряти лічильники на гарячу воду. Все – за законом.
Якщо ваш лічильник не пройшов перевірку вчасно, будьте готові: вам можуть почати нараховувати плату не за свідченнями, а за встановленими нормами – і платити доведеться більше.
Перевірки відбуваються після 16:00, коли мешканці найчастіше бувають вдома. Про візит вони попереджають заздалегідь та розвішують оголошення у під'їзді з датою та часом. Про це повідомили у Daily Lviv.
Навіщо це все?
-
Перевірка лічильників повинна проводитись раз на 4 роки . Це прописано у законодавстві.
-
Якщо перевірка прострочена – лічильник знімають з обліку, а нарахування за воду починають рахувати за нормами, а не за фактичним споживанням.
-
А якщо в будинку виникає небаланс (дані загального лічильника не збігаються із сумою квартирних), різницю оплачують ті, у кого лічильники прострочені.
"Повірка приладів обліку гарячої чи холодної води – це не ініціатива підприємства. Це вимога чинного законодавства. У своєчасній повірці лічильників на воду насамперед мають бути зацікавлені мешканці квартир. Адже, якщо повірка прострочена, лічильник може некоректно показувати реальне споживання гарячих. теплопостачальне підприємство має виставляти до оплати мешканцям лише тих квартир, де прострочено перевірку лічильників", – розповів директор «Львівтеплоенерго» Олександр Одинець.
Що робити мешканцям?
-
Перевірте, чи не прострочено перевірку лічильника. Це можна дізнатися у квитанції – у рядку "Наступна перевірка".
-
Якщо термін вийшов – проведіть перевірку протягом 2-3 місяців , інакше платити доведеться за нормативами.
-
Переконайтеся, що пускаєте контролерів у квартиру в день перевірки – звіряння показань є обов'язковим.
Зробити перевірку можна:
-
онлайн через особистий кабінет на сайті
-
або офлайн – у Центрі обслуговування на вул. Городоцька, 203
Якщо у львів'ян є запитання, телефонуйте: (032) 292-22-80 або 096-242-50-20
Крім того, Знай.ua повідомляв, можуть захистити від мобілізації: хто отримає бронювання, щоб уникнути колапсу