/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F08fe6c5d7d29fd6581775f83063b3d12.jpg)
Переосмислення дизайну Tesla Cybertruck стає дуже схожим на модель Ford F-150
Кібервантажівка Tesla тепер має маркетингові зображення, які дивно нагадують матеріали від Ford.Нові рекламні ролики Кібервантажівки підкреслюють повсякденне використання пікапа, нагадуючи маркетингову стратегію F-150.Після розчаровуючих продажів, можливо, це спосіб Tesla визнати, що їй потрібна ширша аудиторія.Продажі та маркетингові стратегії часто йдуть подібними шляхами, особливо коли мова йде про продукти, що конкурують у тому ж просторі. Безсумнівно, у сучасному світі створення позитивного іміджу без образ нещодавня штука. Так, більшість компаній залишаються в межах відомих формул, щоб не потрапити в люті обговорення.Але час від часу одна компанія настільки копіює іншу, що цього важко не помітити. Саме це відбувається з Tesla, яка, здається, тихо перезапускає імідж своєї Кібервантажівки таким чином, що це незаперечно знайомо.Початково, коли Кібервантажівка вперше вийшла, вона здавалася автомобілем з майбутнього. Tesla рекламувала її, ніби вона була створена для Марсу. Навіть прес-фото показували її на пустельних пейзажах, ніби вона вижила після якогось апокаліпсису.Тепер, однак, ці футуристичні зображення вже не є головною родзинкою Кібервантажівки. Замість цього, ви побачите цей блоковий пікап у більш повсякденних сценаріях… того ж типу сцен, навіть деякі предмети, які використовує Ford для реклами F-150.Наприклад, головне зображення, яке зараз використовує Tesla для Кібервантажівки. Вона тягне автопричіп Airstream. Це майже ідентично зі знімком, на якому Ford протягує Airstream автопричеп за собою, за винятком фактичного пейзажу на задньому плані.Далі, є фото, де видно вантажне відділення Ford, де воно містить деякі матеріали для забору та інші будівельні матеріали. Не дуже дивно, але у Ford є рекламний ролик із такими самими матеріалами для забору та будівельними матеріалами.Нічого з цього, спочатку повідомленого , не повинно бути дивним або обтяжливим. Все-таки, ніхто не здивується, коли виробники спортивних автомобілів показують свої моделі на трасах або коли оголошення кросоверів показують сім’ю, яка їде містом.Характер автомобільної реклами передбачає певну схожість у просторі. Однак ці зображення в цьому випадку настільки очевидні, що їх важко не помітити. Це підкреслює зміну у підході Tesla до продажів Кібервантажівки також.Справжня змінаВ кінцевому підсумку, реальність полягає в тому, що для того, щоб продати приблизно стільки ж пікапів, скільки Ford, Кібервантажівці потрібно звернутися до традиційних покупців пікапів. Зараз вона успішно привертає шанувальників Tesla та тих, хто хоче щось незвичайніше, ніж звичайний пікап. Тому вона стала найкраще продаваною електрокарнетгою пікап-версією в 2024 році.Проте, цей час може спливати. Ми вже писали про те, як Tesla. Вона також та переносить працівників на лінію Model Y. Час покаже, чи зможе Tesla захопити більший відрізок ринку пікапів, ніж вона має зараз.