/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F43d734a7c04ecf30a1012bafb7bc776d.jpg)
Телевізори LG почнуть «стежити» за емоціями користувача
Вона дозволяє аналізувати емоції користувача для вибору найбільш релевантних рекламних оголошень.
Принцип роботи ZenVision, за словами розробників, полягає у відстеженні історії переглядів. Однак, на відміну від традиційних рішень, які становлять лише демографічний профіль глядача (його вік та місце розташування), ZenVision, спираючись на AI, створить і психологічний профіль. З його допомогою рекламні оголошення зможуть адаптуватися не тільки до типу, але і до «настрою» контенту, що переглядається.
Після того, як AI проведе аналіз профілю, глядачеві буде присвоєно «категорію», на яку зможуть орієнтуватися рекламодавці («сім'я», «фінанси», «здоров'я», «цифрові технології», «соціальний досвід та зв'язки», «знання» тощо). Розробники запевняють, що всі ці дані знеособлені.
За бажанням цю функцію можна буде вимкнути. Для цього необхідно зайти в налаштування телевізора, перейти до розділу «Загальні«, «Системні» та «Додаткові настоянки». Там з'явиться перемикач Live Plus, який відповідає за активацію нової технології.