/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa2d554ce443af38ee52fa3e5be7152f2.jpg)
Федеральна торговельна комісія позиває Uber через те, що водії скасовують поїздки відразу перед підвезенням клієнтів
Federal Trade Commission стверджує, що підписка від Uber ввела користувачів в оману зі штучними збереженнями та заплутаними умовами.
Уряд стверджує, що «неправильно обіцяв збереження» за оформлення підписки на Uber One.
Uber, як стверджується, ускладнила скасування своїх послуг з 23 екранами і 32 діями.
Uber перетворив спосіб переміщення людей по місту та доставку їжі, але їх очікує вдар поспілку від Федеральної Торговельної Комісії.
Заява стверджує, що компанія стягує кошти від споживачів за свою підписку без їхньої згоди, не дотримується обіцяних збережень і ускладнює користувачам скасування підписки.
Позов налічує 44 сторінки і каже, що клієнтам обіцяли щомісячні збереження в розмірі $25 (зараз це $27) за оформлення підписки на Uber One.
ФТК відхилила цей вимогу, оскільки, за звітами, компанія не обліковувала вартість підписки при розрахунку збережень.
Наприклад, уряд стверджує, що Uber спеціально «приховує важливу інформацію про підписку».
Вони вказують на «невеликий, затемнений текст, який споживачі можуть легко пропустити».
ФТК також стверджує, що багато споживачів було зареєстровано в Uber One без згоди.
Одна людина навіть стверджувала, що їй стягнули кошти, навіть не маючи облікового запису в Uber.
Говорячи про це,, як стверджується, стягує кошти від споживачів перед строком їхнього списання.
Це може призвести до нарахування штрафних відсотків, але уряд сфокусувався на аспекті пробного періоду.
Легко зрозуміти, чому, оскільки деяким людям, за звітами, стягували кошти за підпискою до закінчення пробного періоду.
На жаль, як у мафії, вилучити себе втруднене.
Уряд стверджує, що ті, хто хоче піти, можуть бути «змушеніми переглянути до 23 екранів та виконати до 32 дій для скасування».
Якщо цього було недостатньо дратувальне, клієнтам можуть атакувати спробами залишитися.
Ці зусилля, за звітами, можуть бути від паузи підписки до пропозиції на знижку.
У деяких випадках людям повідомляють, що їм слід звернутися до служби підтримки для скасування, але не надають можливості зв’язатися з ними.
Навіть після запиту на скасування, деякі люди, за звітами, були знову зараховані для іншого платіжного циклу.
Уряд твердить, що «обманливі практики стягнення платежів та скасування Uber порушують Закон про комісію ФТК та Закон про відновлення впевненості споживачів в інтернеті, який вимагає, щоб онлайн-роздрібні торговці чітко розкривали умови послуг, отримували згоду споживачів перед списанням платежів за послугу та забезпечували простий спосіб відміни постійної підписки.» Голова ФТК Ендрю Фергюсон також різко критикував компанію за обман «споживачів щодо їх підписок» та роблення їм «надто важким відміну».
Uber відкидає звинувачення в і стверджує, що «процеси оформлення та скасування Uber One прості, зрозумілі і відповідають букві та дусі закону.» Гігант перевезень також стверджує, що «скасування тепер можна здійснювати в будь-який час у додатку і займає менше 20 секунд для більшості людей.»The post Федеральна торговельна комісія позиває Uber через те, що водії скасовують поїздки відразу перед підвезенням клієнтів first appeared on Топ.