/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fce1db489e07f2e66b1e06180b0d74c4c.jpg)
Фарба для автомобілів Mercedes, яка працює на сонячній енергії, може забезпечити електрокари тисячами миль пробігу щороку
Mercedes працює над сонячною “фарбою”, яка може надавати електромобілям тисячі миль пробігу щорічно. Це становить близько 24 миль щодня в ідеальних умовах, що зменшує необхідність у заряджанні. Компанія також працює над іншими проектами для зроблення майбутніх транспортних засобів безпечнішими та ефективнішими.Електромобілі пройшли великий шлях, але вони все ще мають значні перешкоди для подолання. Одним з найбільших недоліків є заряджання, але Mercedes працює над винахідливим рішенням, щоб впоратися з цим. Відома як “сонячна фарба”, компанія досліджує нові типи сонячних модулів, які можуть бути плавно нанесені на кузови.Ці зусилля в кінцевому підсумку могли б відкрити шлях для тонкого шару фарби, який міг би генерувати достатньо електроенергії для подолання понад 8 699 миль (14 000 км) на рік.Такий прогрес є значущим, але це “у ідеальних умовах” у Пекіні. Також варто зазначити, що це менше 24 миль (39 км) на день, тому ймовірно, це не повністю замінить традиційне заряджання.Проте отримати заряд просто паркуючись на вулиці має багато переваг, і багато компаній досліджують цей потенціал. У випадку Mercedes, вони дивляться на активну фотовольтну поверхню з сонячними акумуляторами, які мають ефективність на рівні 20 відсотків.Говорячи про електромобілі, Mercedes працює над програмованим мікроконвертером, який може бути встановлений на рівні акумуляторів. Це зробило б можливим регулювання окремих акумуляторів та покращило б електромобілі.Як пояснив автовиробник, “Поточні дослідження показують, що можливо надати постійний вихід ВВ [високе напруга] 800 вольт, незалежно від рівня заряду та стану здоров’я окремих акумуляторів.” Це може відкрити шлях для більших пробігів, оптимізованого потоку енергії для бідирекційного заряджання, та нових рівнів вільності для модуляції.Навіть гальма не залишаються без уваги, оскільки компанія досліджує “інноваційні, більш стійкі гальма”, які більше не розташовані на колесі. Замість цього вони інтегровані в закриту агрегатну установку мотор-трансмісія.Автовиробник не розголошує багато деталей, але зазначає, що нові гальма “майже не зношуються і, фактично, не потребують обслуговування.” Новий механізм також не ржавіє, не виділяє твердих часток або не втрачає ефективності при великих навантаженнях. Він також обіцяє бути менш шумним і мати позитивний вплив на пробіг та ефективність.Наостанок, Mercedes співпрацює з Університетом Ватерлоо в Канаді щодо нейроморфних обчислень. Це наслідує спосіб мислення людини і може “суттєво зробити обчислення штучного інтелекту енергоефективнішими та швидшими.”Mercedes зацікавлений, оскільки системи безпеки можуть краще розпізнавати дорожні знаки, смуги руху та інших учасників дорожнього руху та реагувати швидше, навіть в умовах обмеженої видимості. Ці зусилля також можуть бути до десяти разів ефективнішими.