/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fc5e609d91a9f4f3810d16ecb35c5929b.jpg)
NHTSA зробила реальним мрію Маска про роботаксі, скасувавши звіти про аварії
Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) тільки що запустило новий фреймворк, щоб скоротити бюрократію та прискорити інновації.Це вплине на процес виходу автономних транспортних засобів на ринок та технології, що це дозволить.Це майже безперечно сильно вплине на плани Tesla щодо технології 5-го рівня пізніше цього року.Шлях до повністю автономних транспортних засобів тільки що став трохи коротшим, принаймні на папері. Після місяців роздумів і тиску промисловості, NHTSA офіційно переглянула кілька ключових політик, пов’язаних з автоматизованою технологією водіння. Новий план змінює спосіб повідомлення про ДТП, зменшує нагляд з боку регуляторів та визначає шлях для розширеної інновації. Це оптимістична версія. І якщо хтось має шанс скористатися цим, то, ймовірно, стане першим у черзі.Новий Фреймворк для Автоматизованих Транспортних Засобів (AV) має три основні цілі. По-перше, пріоритет безпеки; по-друге, розкриття інновацій; і, нарешті, можливість комерційного впровадження. Це офіційні принципи. Однак саме те, як воно досягне кожної мети, буде найцікавішим.Ця Адміністрація розуміє, що ми знаходимося в гонці з Китаєм щодо інновацій, і ставки не могли бути вищими, – сказав Міністр транспорту США Шон Р. Даффі. Як частина інноваційної програми Департаменту транспорту, наш новий фреймворк відсіче бюрократичний глузд та підведе нас ближче до єдиного національного стандарту, що сприяє інноваціям та пріоритетам безпеки.Зменшення прозорості стосовно ДТПМісяці тому деякі думали, що вимога зовсім скасувати. Цього не відбудеться, але правила звітності про аварії змінюються. Раніше аварії, в які потрапляли автомобілі з технологією водіння 2-го рівня та вище, повинні були повідомлятися. Тепер автомобілі 2-го рівня, як, наприклад, від Tesla, GM та Stellantis, взагалі виключаються з системи звітності.Фактично, навіть автомобілі 3-го рівня, які продає Mercedes, також виключаються. Замість цього повідомляються лише аварії, що стосуються автомобілів з технологією водіння 4-го рівня та вище.У кінцевому підсумку, це означає менше прозорості щодо даних про аварії з системами водіння 2-го та 3-го рівнів. Це прискорить здатність уряду відслідковувати аварії з системами 4-го рівня та вище, але зробить приблизно всіх, окрім автовиробників самих, сліпими для безпеки систем 2-го та 3-го рівнів. Хоча це значна зміна, це не єдина помітна.Розширення виключень для АВ на автомобілі, виготовлені в СШАУряд також розширить Програму виключень для АВ, щоб включити автомобілі, виготовлені у внутрішніх штатах. Раніше програма практично дозволяла автомобілям, які не були федералізовані для доріг США, перебувати на національній території та тестуватися на громадських дорогах. Тепер уряд дозволить автомобілям, виготовленим в США, також подавати заявки на цю програму та тестувати на громадських дорогах, навіть якщо зазначені автомобілі не відповідають певним стандартам.Нарешті, нові принципи дозволяють більше можливостей для комерційного впровадження, хоча уряд ще не уточнив, що саме це означатиме. Ми очікуємо, що він скасує обмеження на кількість комерційних АВ, дозволених на виробника. За попереднім стандартом Tesla ., по всій ймовірності, довелось би отримати спеціальне виключення для впровадження більш ніж 2 500 АВ по всій країні. Тепер, схоже, що шлях вільний для значно більшої кількості роботаксі на дорогах.Хоча ця візія призводить до безпечніших доріг або лише більше невідповідних питань щодо того, хто за кермом (чи алгоритмом), це ще наочно побачити.