/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fe6430956ab11628c834a136f2d53cdad.jpg)
Плани Renault на спортивні автомобілі в Америці отримали відсотки від тарифів Трампа
Renault планував запустити Alpine в США протягом двох років для підвищення глобального зростання.Голова Luca de Meo спрямовувався на створення сімох нових електричних автомобілів і доходу в розмірі 9,1 мільярда доларів до 2030 року.Гарячий хетч A290 GT очолює лінійку, за яким слідує майбутня кросовер A390.Тарифи на імпорт, які набрали чинності 2 квітня, мають глобальні наслідки, оскільки вони наразили економіку більшості країн (включаючи Америку). Останнім, хто постраждав, стала Alpine, належність Renault, яка планувала запустити свої автомобілі на ринок США в 2027 році – тепер цей план призупинено.Спочатку заплановане введення спортивної підмарки автомобілів в Сполучених Штатах ймовірно буде затримане, оскільки вона очікує на те, щоб пил від тарифів Трампа відклався. Це частина рішення французького бренду призупинити деякі проекти для зниження витрат та мінімізації економічного впливу, якщо торгова війна між США та рештою світу сповільнить зростання, пояснив головний фінансовий директор Дункан Мінто.Як повідомив Мінто, затримка в даних обставинах «цілком нормальна». Це відбувається незважаючи на те, що розширення на другий за величиною авторинок світу було ключовим у намірах голови Луки de Meo підвищити доходи спортивного автовиробника до понад 8 мільярдів євро (9,1 мільярда доларів) до 2030 року. Навіть у умовах того, що минулого року продали всього 4 585 автомобілів.Хоча ринок двохдверних спортивних автомобілів, таких як Alpine 110, зменшується, ринок електромобілів зростає, і саме так вийшло, що бренд минулого червня представив свій перший у своєму роді електромобіль, , на 24-годинній гонці Ле-Ман. Це гарячий хетч, базований на Renault 5 E-Tech, з більш агресивними стильовими рисами та, у виконанні Performance, одним електродвигуном потужністю 217 к.с., що приводить передні колеса, що більше ніж достатньо для розгону 0-62 миль/год (0-100 км/год) за 6,4 секунди і запасом ходу 236 миль. В менш потужній версії, просто з позначкою A290 GT, досягнення становлять менше, 178 к.с., та на секунду повільніший розгін до 62 миль/год.Цьому слідуватиме , який буде представлений цього року і, ймовірно, знайде більшу популярність серед американських покупців. До 2030 року Alpine має намір запустити ще п’ять автомобілів, тому плани де Мео щодо стрімкого зростання бренду мають сенс. Або, краще сказати, мали до моменту, коли Трамп втілив свою обіцянку про «Америку на першому місці» та ввів суворі мита на імпорт.