/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F77b91233dccb8bc24d6eb4df8ba8e114.png)
Сонячна фарба, мозок з ШІ та понад 1000 км запас ходу: Mercedes розповів про електромобілі майбутнього
Mercedes-Benz працює над інноваційними системами нового покоління, які згодом отримають нові електромобілі марки. Однією з таких інновацій компанії є «сонячна» фарба. Завдяки їй електрокари зможуть заряджатися просто стоячи на сонці.
Інноваційне покриття, здатне виробляти електрику, отримало назву «Solar paintwork». У компанії розповіли, що на кузов електромобіля наноситься тонким шаром фотогальванічна фарба, вона і збирає сонячну енергію, перетворюючи її в електрику. Обіцяють, що щодня з її допомогою авто буде отримувати до 39 км додаткового пробігу. Якщо дивитися в річному обчисленні, то це близько 14 тисяч кілометрів.
Звичайно ця інновація не повністю замінити традиційну підзарядку, однак дозволить водіям не так залежати від розетки, особливо в ході міських поїздок. Також Mercedes-Benz розглядає активну фотоелектричну поверхню з сонячними елементами, які мають рейтинг ефективності в 20%.
Ще у компанії працюють над створенням програмованого микроконвертера, який можна вбудувати в окремі осередки батареї. Це дасть можливість керувати ними індивідуально, забезпечуючи стабільну напругу, незалежно від стану заряду і зносу окремих осередків. За словами представників марки, це дасть збільшення запасу ходу електромобіля, оптимізацію енергії для двобічної зарядки і гнучкість в архітектурі батарей.
Ще в Mercedes вивчають можливість удосконалення гальмівної системи. Зокрема, фахівці працюють над новим типом гальм. Вони будуть інтегровані в блок мотор-трансмісії, а не знаходиться біля коліс. Така система, за словами фахівців, не вимагає обслуговування і майже не зношується. До того ж вона працює тихіше і більш ефективна. Також нова установка не іржавіє і не виділяє шкідливі частинки.
Нарешті, інженери Mercedes спільно з фахівцями канадського університету Ватерлоо працюють над нейроморфными обчисленнями. Дана технологія імітує роботу людського мозку і може зробити системи на базі штучного інтелекту значно більш енергоефективними і швидкими. Таким чином вони будуть швидше реагувати на дорожні ситуації.