/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3e9f5e546335cdc64f810a986d3afbd6.jpg)
Соцмережа Threads стала відкритою для всіх рекламодавців
Американська компанія Meta відкрила свою соціальну мережу Threads для всіх рекламодавців.
Про це повідомляє CNBC.
У Meta розповіли, що у січні розпочалося тестування цієї функції за участю кількох американських і японських компаній. Тепер же всі «допустимі рекламодавці в усьому світі» зможуть розміщувати рекламу в Threads, заявили у компанії.
Фінансовий директор Meta Сьюзан Лі у січні 2025 року зазначала, що запровадження реклами в Threads «буде поступовим», керівництво компанії «не очікує, що прибутки від реклами стануть значущим рушієм зростання її доходів у 2025 році».
Рішення Meta щодо розміщення реклами в Threads є першою спробою компанії отримати дохід від своєї соцмережі.
Два роки тому у липні про подібний крок оголосила соцмережа Х (тоді Twitter).
Як повідомляв Укрінформ, понад 200 французьких ЗМІ, серед яких TF1, France Télévisions, Radio France та Le Figaro, подали до суду на американську компанію Meta, якій належать Facebook та Instagram, звинувативши її у незаконному зборі персональних даних користувачів у сфері інтернет-реклами.