/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F0c67e5339deb9564c8166c481db9a1dc.jpg)
Оздоровча продукція на основі ягід: лідером продажу залишається чорнична паста
Оздоровча продукція на основі ягід: лідером продажу залишається чорнична паста
На ринку вже давно відома продукція підприємства з переробки ягід Liqberry. Виробництво внаслідок повномасштабного вторгнення було змушене релокуватися з Херсонщини на Київщину, де зараз активно працює над поверненням до минулих обсягів і нарощенням потужностей.
Починали свій шлях Liqberry суто з чорничної пасти, згодом стали виробляти імунокоректорну продукцію, орієнтуючись на людей з особливими харчовими потребами, здебільшого на тих, хто хворіє на цукровий діабет. З часом підприємство розширило лінійку до смакового різноманіття, тож зараз основними клієнтами залишається категорія людей із діабетом 2-го типу, а також ті, хто прагне покращити рівень свого життя. До того ж останніми роками з’явилася велика кількість людей, які бажають харчуватися натуральною продукцією без цукру.