У «Дії» та низці інших онлайн-сервісів стався збій
У роботі низки мобільних застосунків, зокрема у «Дії» стався тимчасовий збій через технічні оновлення в одного з великих центрів обробки даних. Про це повідомили на сторінці «Дії» у фейсбуці.
Над відновленням роботи застосунку вже працюють фахівці.
«Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів. Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою. Просимо вибачення за тимчасові незручності й дякуємо за розуміння!», — йдеться у повідомленні компанії.
Нова пошта повідомила, що її сервіси тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника. У компанії наголосили, що це не хакерська атака, і додали, що очікують відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00.
Окрім цього, у деяких користувачів не працюють сервіси Google Pay та Apple Pay.
Через це стали неможливі розрахунки банківськими картами у Київському метрополітені. У КМДА повідомили, що сплатити за проїзд можна транспортною картою, qr-кодом, згенерованим у застосунку «Київ Цифровий» чи паперовим qr-квитком.
Водночас засновник Monobank Олег Гороховський на своїй сторінці у телеграмі припустив, що сталася хакерська атака на один із великих дата-центрів. За його словами, попередньо, Monobank не зачепило.
Фото: «Дія» / фейсбук
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.