/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F8c0273dd87dd1559359f58f496724bee.jpg)
Бразильські тролейбуси отримали автономний хід до 300 км
Найближчими тижнями транспортний оператор Next Mobilidade з Сан-Пауло виведе на маршрут чотиривісні тролейбуси місцевого виробництва – Electra e-Trol. Модель завдовжки 21,5 м побудована на шасі Mercedes-Benz O500UDA та оснащена кузовом від популярного бразильського автобуса Saio eMillennium. Тролейбус вміщує до 146 пасажирів. Салон відрізняється подовженою частиною з низькою підлогою, до рівня другої двері.
Тяговий електромотор з піковою потужністю 380 кВт та літій-залізо-фосфатні батареї поставлені компанією WEG. Цікаво, що при роботі виключно від акумуляторів тролейбус здатен проїжджати до 300 км на день. Заряджання батарей може відбуватися й на ходу, за допомогою проводів – так звана технологія In Motion Charging (IMC). Повна вага тролейбуса становить 38 т.
Десять тролейбусів Electra e-Trol було закуплено в рамках оновлення парку Next Mobilidade. Раніше на маршрут вже вийшли 51 дизельний автобус Caio Millennium V. Ця зчленована модель завдовжки 23 м побудована на чотиривісному шасі Mercedes-Benz O500UDA стандартам Євро 6. Тролейбуси ходитимуть по лінії швидкісного автобусного сполучення ABD (BRT), протяжністю 33 км., що з’єднує.