/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F2%2F95ff9746cfedeb7f81fe5c63916383d7.jpg)
PUMA X SAYSKY: унікальна колаборація, що сколихнула бігове ком'юніті
Цю колекцію вже називають головним біговим колабом року.
Вона поєднує в собі мінімалістичний стиль, технологічні кросівки та функціональний одяг, які передають радість бігу, яка натхненна океаном — його рухом та мінливістю.
Колекція PUMA x SAYSKY розроблена для бігунів всіх рівнів: від новачків до досвідчених марафонців.
Вона втілює філософію, що всі бігуни — Forever.
Дизайн колекції натхненний відомою гравюрою японського художника Кацусіки Хокусая «Велика хвиля в Канаґаві».
Вона символізує бігові злети і падіння, а також важливість виходу за власні межі.
Ларс С.
Петерсен, засновник і CEO SAYSKY, зазначає:.
“Життя та біг подібні до океану – часом він бурхливий і випробовує нас на міцність, а інколи дарує спокій та роздуми.
Разом ми приймаємо виклики та знаємо, що наша єдність і спільний рух роблять нас сильнішими.
Як і хвилі на наших ексклюзивних речах, ми динамічні, постійно змінюємось і ніколи не зупиняємось.”.
Спираючись на спільне бачення PUMA та SAYSKY, колекція пропонує кожному щось особливе: стильний дизайн, функціональність та продукт, створений бігунами для бігунів.
Cмотрите фотогалерею: PUMA X SAYSKY: унікальна колаборація, що сколихнула бігове ком'юніті.
В Україні офлайн презентація колекції відбулась 16 квітня 2025 за партнерської підтримки RUNLAB та BIMBO, де RUNLAB виступили експертним майданчиком з бігу, а BIMBO на добу перетворились на PUMA SAYSKY CAFÉ.
В рамках концепції, PUMA UKRAINE зібрали відомих та яскравих людей, для яких спорт є невід’ємною частиною власного побуту і запропонували їм на вечір стати PUMA SAYSKY RUNNING CREW, забезпечивши всім необхідним.
Серед учасників були український дизайнер зі світовим іменем – Іван Фролов, організатор Ігор Нескорених – Ігор Крицак, відомі українські інфлюенсерки: Катерина Мотрич, Наті Гресько, Даша Кольорова, а також акторка та телеведуча Катерина Олос, маркетолог Влад Болсун, харківський активіст та бігун Сергій «Бігова Борода» Прескорник, та маркетолог PUMA UKRAINE – Максим Тархов.
Під час презентації гості мали можливість протестувати екіпірування в умовах реальної пробіжки та скласти власне враження про колекцію.
Традиційно для подій від PUMA - всі залишились задоволені не лише якістю екіпірування, а й загальною атмосферою івенту.
Детальніше про враження про презентацію можна дізнатись на сторінках соціальних мереж учасників.
Дроп PUMA x SAYSKY доступний в офіційному інтернет-магазині PUMA, у флагманських магазинах бренду, а також у партнерському магазині RUNLAB.