/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff5b6e882269347b82851711135f53978.jpg)
На тлі торгової війни: тарифи Трампа вплинули на ціни на Temu та вдарили по Amazon
Ціни на Temu зросли внаслідок мит Трампа
Це може посилити занепокоєння щодо інфляційного впливу тарифів, пише 24 Канал з посиланням на Bloomberg.
Раніше товари вартістю до 800 доларів були звільнені від мит відповідно до правила "de minimis". Але з 2 травня на них застосовується адвалорний податок – 120% від вартості товару – або поштовий збір у розмірі щонайменше 100 доларів за кожен відправлений пакет. Крім того, Temu вимагає від покупців оплачувати ці збори окремо від основної вартості товару.
Перевірка 14 найпопулярніших товарів, які доставляються з Китаю через Temu, показала, що податки перевищують вартість самих товарів,
– повідомляє Bloomberg.
Однак на товари, які вже знаходяться на складах у США, додаткові імпортні збори не застосовуються. Тому їх ціни залишаються стабільними.
Серед 80 найпопулярніших товарів Temu 66 позначені як такі, що відправляються з місцевих складів. Проте компанія та її конкурент Shein Group Ltd. раніше повідомили, що почнуть коригувати ціни за тиждень до скасування винятків,
– йдеться у матеріалі.
Зростання вартості демонструє вплив тарифів президента Трампа може зокрема:
- змінити звички покупців у США;
- ускладнити доставки з платформ Temu і Shein.
Ще у лютому Temu почала закликати китайські фабрики надсилати товари партіями на американські склади у рамках так званої моделі "половинної відповідальності", коли компанія керує лише онлайн-майданчиком. Однак, коли запаси на складах у США почнуть зменшуватися, ціни можуть зрости, якщо тарифи на імпорт із Китаю залишатимуться на рівні в 145%.
Важливо! Гігант швидкої моди Shein також підняв ціни на свою продукцію в США, у деяких випадках більш ніж на 300%.
Вплив нових тарифів Трампа на Amazon
Prime Day від Amazon втрачає популярність серед продавців, про що пише Reuters. Деякі сторонні торговці, які раніше продавали товари з Китаю під час головної розпродажної події Amazon у липні, цього року вирішили або повністю відмовитися від участі, або зменшити кількість товарів зі знижками.
Що таке Prime Day?
Prime Day традиційно є однією з найбільших розпродажних подій Amazon у році, поступаючись лише Чорній п’ятниці та Кіберпонеділку. Хоча участь є добровільною, Amazon витрачає мільйони доларів на рекламу Prime Day по телебаченню та в соціальних мережах, закликаючи продавців брати участь, щоб отримати перевагу від "гало-ефекту" – збільшення аудиторії покупців.Аналітик компанії CFRA Research Арун Сундарам заявив, що введення тарифів ставить Amazon у незручне становище щодо Prime Day.
Amazon переживе це нормально, але я співчуваю деяким стороннім продавцям — саме вони постраждають найбільше в такому середовищі,
– сказав Сундарам.
Зауважте! Представник Amazon заявив, що компанія отримала "потужну відповідь від партнерів-продавців щодо участі в Prime Day 2025".