/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F057fabaa0e827b1ec43d8e4f60240393.jpg)
Electronic Arts звільнила сотні розробників і скасувала неанонсований Titanfall 3
Electronic Arts прокотилася чергова хвиля скорочень. Найсильніше зачепило Respawn Entertainment, там звільнили близько 100 осіб, через що студія скасувала нову гру за Star Wars і extraction-шутер у всесвіті Titanfall.
За даними Джейсона Шраєра з Bloomberg, загалом під звільнення потрапили від 300 до 400 осіб із різних підрозділів. Пояснення такого рішення від EA - точкові зміни в структурі, щоб відповідати довгостроковим стратегічним пріоритетам.
Це не перший тривожний дзвіночок: раніше EA вже знижувала прогнози щодо доходів на тлі провальних продажів EA Sports FC 25 і проводила скорочення в BioWare після невиправданого старту Dragon Age: The Veilguard, продажі якого виявилися на 50% нижчими за очікування.
Ситуація в індустрії складна, і звільнення відбуваються не тільки в Electronic Arts. Нещодавно Sony провела масштабні скорочення в студіях Playstation, які відповідають за ексклюзиви.
Або, взагалі до смішного, нова Life is Strange отримала нагороду, але ніхто не забрав її, адже розробників звільнили.