/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fbefe2619c363623c4ba60bb0bf9209bb.jpg)
Серця, швейцарська сітка та єдність: Євробачення 2025 представило візуальний стиль
Організатори Євробачення 2025 презентували візуальну айдентику конкурсу, який цьогоріч пройде у швейцарському Базелі. Над дизайном працювало креативне агентство NOT Wieden+Kennedy.
Основу стилю склала переосмислена швейцарська сітка – знаковий графічний принцип, що тепер трансформувався у систему з сердець.
Візуальна айдентика Євробачення 2025
Саме серце стало символом цьогорічного конкурсу як візуальне втілення головної ідеї єднання людей з усього світу через музику.
Новий дизайн дозволяє створювати з цих сердець прапори, шрифти, графіку для трансляцій, освітлення та багато іншого. В агенції кажуть, що ця система легко впізнавана, але водночас гнучка й жива. Фанати вже почали використовувати її у власних креативних роботах.
Айдентика супроводжується яскравою кольоровою палітрою, що передає енергію та ексцентричність конкурсу, а також спеціальним шрифтом, створеним швейцарським типографом Яном Парті – автором дизайну нового паспорта Швейцарії.
Новий візуальний стиль буде застосовуватися повсюдно – від трансляцій і соцмереж до оформлення сцен, будівель Базеля, трамваїв і навіть інтерактивної системи голосування. Його можна буде побачити у всьому різноманітті з відкриття Євробачення 11 травня.
Артдиректор конкурсу Артур Дейнєв зазначив, що нова айдентика – це “ігрова, чисто швейцарська та по-справжньому євробаченська” система, яка дозволяє тримати все в єдиному стилі, водночас залишаючи простір для креативу, пише Little Black Book.
Своєю чергою, креативний директор агентства Адам Рікс додав, що головне завдання полягало у створенні пізнаваного стилю для Базеля та зміцненні загального бренду Євробачення.
Фото: скриншот з відео