/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fbe47e01ee8fbbe28b9b9c651d074c28f.jpg)
Таємничий електричний пікап від Ram зник без шуму, але постачальники вимагають компенсацію
На Нью-Йоркському автосалоні 2023 року Ram анонсував нову модель. Спочатку її запуск планували на кінець 2024 року, але потім перенесли на 2026-й. Окрім цього, виробник працював над електричною версією важкого пікапа, який мав з’явитися у 2027 році, але проєкт закрили ще у 2024-му.Це несподіване рішення, адже важкі вантажівки традиційно оснащують дизельними двигунами та вирізняються високою тяговою здатністю. Електромобілі ж поки що поступаються у цьому параметрі, тому виникає питання – хто взагалі замовляв би такий транспорт.Схоже, у Ram немає відповіді, адже проєкт припинили без публічного оголошення. Інформація про це стала відома лише завдяки судовому процесу.Як повідомляють джерела, компанія Valeo звинувачує American Axle & Manufacturing у відмові компенсувати витрати на розробку. Valeo інвестувала мільйони у створення електродвигунів та інверторів для систем e-Beam від American Axle.У 2023 році American Axle оголосила про контракт із Stellantis, де йшлося про модель із передньою та задньою вісями e-Beam, що включали 3-в-1 технологію e-Drive. Тоді ж повідомили, що авто з’явиться наприкінці десятиліття з єдиним модулем, що поєднує двигун, інвертор та коробку передач.Хоча було б цікаво побачити результат співпраці, зараз постачальники судяться через 25 мільйонів доларів. Valeo вимагає оплатити виконану роботу, тоді як American Axle стверджує, що юридично обов’язкового договору між ними не існувало.