/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fe54020a16d8e764ba365aa3a83a226e9.jpg)
Держава має фінансувати створення нового музичного продукту - МКСК
Таку думку в коментарі Укрінформу висловила перша заступниця міністра культури і стратегічних комунікацій Галина Григоренко.
"Якщо йдеться про гранти Українського культурного фонду як можливий варіант, ми говорили з народними депутатами і з індустрією про те, що це може бути (грант - ред.) на запис треку, на аудіодоріжку, тобто - на створення нової пісні. Тоді дуже чітко можна буде виміряти результат - кількість цих пісень, кількість прослуховувань, які ця пісня набере органічним, але також і неорганічним шляхами, тому що ми говоримо про співфінансування. Якщо держава допомагає створити контент, то виконавець і його екосистема, включно із продюсерами, менеджером, агентом, мають докластися для того, щоб це промотувати. Тобто держава фактично інвестує спочатку, а далі вже необхідно, щоб бізнес та індустрія працювали й докладалися до наступних етапів", - зазначила Григоренко.
Вона підкреслила, що у підтримці музичного продукту зможе допомогти закон про меценатство, який зараз розробляється. Водночас вона наголосила, що у наявному законопроєкті прописано, що отримувачем меценатської допомоги може бути тільки юридична особа.
"Фізична особа, яка просто є автором, не зможе бути отримувачем меценатської допомоги, тому що дуже важко тоді буде уникнути зловживань. У ситуації, коли автор працює офіційно, у нього є свій продюсер, лейбл, вони теоретично можуть бути отримувачами меценатської допомоги", - пояснила вона.
Заступниця очільника МКСК нагадала, що проєкт закону про меценатство зараз на етапі узгодження з усіма стейкхолдерами, зокрема з Міністерством економіки та Міністерством фінансів. За її словами, сторони працюють над унеможливленням зловживань.
Як повідомляв Укрінформ, у Києві відбувся форум-діалог "Українська музична індустрія: слухай, захищай своє" під патронатом Офісу Президента. Під час заходу автори, виконавці, очільники профільних урядових інституцій, галузеві стейкхолдери та експерти напрацьовували шляхи розбудови української музичної індустрії та її захисту від інформполітики Росії.