/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fea427fb4f7b707357146cc859c67d524.jpg)
"Ощадбанк" влаштував клієнтам марафон із перешкодами: забрати заощадження – суворе випробування
Клієнти Ощадбанку не можуть безперешкодно зняти з рахунку особисті заощадження. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
З проблемами при отриманні власних коштів зіткнувся українець, який мав відкритий валютний депозит в "Ощадбанку".
За словами чоловіка, понад тиждень банк не видає його заощадження у євро. Спочатку нібито не було потрібної суми, а потім з'явилися інші нюанси, про які клієнта передчасно не попередили.
"Вже більше тижня намагаюсь забрати євро з рахунку. Спершу в касі не було готівки. Замовив. Потім привезли лише частину, але і їх не дали зняти, бо для цього необхідно мати фізичну картку", - поділився клієнт.
У результаті "Ощадбанк" скасував заявку клієнта і тим самим вкотре збільшив тривалість очікування на виведення коштів. Це призвело до обґрунтованого невдоволення з боку клієнта, який заявив, що більше користуватися послугами банк не має наміру.
"Замовив фізичну картку через додаток. Термін — 14 днів... Сьогодні дзвонять і кажуть, що скасовують моє замовлення на валюту поки не буде картки. Ще додам, що виписки за рахунком немає, GPay не працює. Ніколи ні копійки не тримайте в цьому банку", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" попередив клієнтів: хто втратить доступ до своїх рахунків.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, шахраї списали все - і свої, і кредитні гроші: як "ПриватБанк" залишає клієнтів у боргах.