/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F250cc1e0d1b4b8fb684f67332e1849f8.jpg)
Toyota ледь не створила пікап на базі Avalon, але відмовилася від ідеї
Уявіть, що звичайний батьківський седан раптом отримав підвищену підвіску та вантажний відсік ззаду. У 2003 році Toyota Australia експериментувала з незвичною, але цікавою ідеєю – перетворити Avalon на міцний повнопривідний пікап.Хоча зараз це звучить дивно, тоді проект був настільки серйозним, що його презентували на автосалонах. Результатом став концепт Toyota X-Runner – незвичайна спроба поєднати комфорт седана з практичністю пікапа та духом пригод.На перший погляд, ідея здавалася малоймовірною. Але X-Runner не був просто ескізом – Toyota Australia створила повноцінний функціональний прототип, який представили на автошоу в Мельбурні та Сіднеї як потенційну серійну модель. Метою було продемонструвати можливості місцевої інженерної команди та конкурувати з місцевими аналогами на кшталт Ford Falcon Ute.За основу взяли Avalon першого покоління, який дебютував у світі у 1994 році, а в Австралії – у 2000-му. Перетворення було радикальним: класичний кузов седана замінили на дводверний пікап з подовженою вантажною платформою, розширеними колесними арками та 19-дюймовими дисками. Спеціальні бампери та захист днища додали позашляхового характеру.Седан, який став пікапомДля нового кузова колісну базу збільшили на 150 мм, що дозволило розмістити більше вантажу. Відкидна дверцята мала знімний відсік для речей, а платформу та салон обладнали згідно з трендами початку 2000-х: гірські велосипеди, 17-дюймовий екран з GPS, міні-холодильник та спортивні сидіння з шкіри.Але X-Runner не був лише показовим проектом. Ключовою особливістю стала підвищена підвіска з кліренсом 210 мм. Більшість компонентів взяли від SUV Toyota, а задній міст – від комерційного Tarago. Таке рішення дозволило покращити можливості порівняно зі звичайними легковими пікапами.Важливою перевагою був повний привід, також запозичений у SUV. Це давало перевагу перед задньопривідними конкурентами, приваблюючи покупців, яким потрібна була краща прохідність.Потужний турбований V6Під капотом встановили 3.0-літровий V6 з турбонаддувом, який працював з 4-ступінчастою автоматичною коробкою. Завдяки компресору TRD потужність зросла до 248 к.с., а крутний момент – до 330 Нм, що значно перевищувало показники стандартного двигуна Avalon (200 к.с. та 290 Нм).Незважаючи на інтерес та підтримку Toyota Australia, X-Runner так і не став серійною моделлю. Ринковий потенціал виявився обмеженим через специфічний дизайн, а Avalon у Австралії незабаром замінили на Toyota Aurion. Цей концепт залишився оригінальним експериментом з часів, коли автовиробники не боялися незвичних рішень.Назва Avalon продовжила існувати в інших регіонах. Нинішнє покоління представили у 2018 році. Хоча у 2022 році великий седан припинили продавати в США, він досі доступний у Китаї, де отримав оновлення у 2022 та 2024 роках.