Суші за підписання контракту: як один фейк сколихнув мережі
Російські пропагандисти поширюють фальшиву рекламу від Міністерства оборони України із закликом до молоді підписувати контракт із ЗСУ за гроші, які прирівнюють до майже 2 857 наборів суші. Також на зображенні дівчина у формі, як натяк на жіночу мобілізацію. Про це повідомляє «Главком» із посиланням на Центр протидії дезінформації.
Центр протидії дезінформації підкреслює: такої рекламної кампанії ніколи не існувало. На офіційних ресурсах Міністерства оборони України відсутні будь-які згадки або публікації з подібною візуалізацією чи повідомленнями.
«Зображення є фотомонтажем, створеним задля дискредитації програми «Контракт 18–24». Раніше російські пропагандисти вже поширювали подібний фейк, у якому виплати за контрактом начебто прирівнювались до підписки на Netflix», – зазначає Центр протидії дезінформації.
Проте у мережі фейковий рекламний банер вже встиг навести галасу. Українці дуже обурилися цьому банеру, критикуючи чинну владу та Міноборони у тому, що нібито рекламну кампанію запустили, зрозуміли, що вона погана, та прикриваються тим, що це російське ІПСО.
Раніше Австрійська спецслужба DSN викрила масштабну російську кампанію з дезінформації, спрямовану на маніпулювання громадською та політичною думкою на користь Росії та проти України. За даними DSN, шпигунський осередок активізувався через кілька тижнів після початку повномасштабної російсько-української війни. Його метою була масштабна дезінформаційна кампанія в німецькомовних країнах, зокрема в Австрії.