/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F22e608912d7b47b6ca4cc276d99a6928.jpg)
TikTok запускає інтелектуальні фільтри ключових слів на базі ШІ, щоб обмежити контент, який користувач не хоче бачити
Компанія оголосила , що TikTok запускає інтелектуальні фільтри ключових слів на базі штучного інтелекту, щоб дозволити людям обмежувати контент, який вони не хочуть бачити на своїй сторінці «Для вас».
Хоча TikTok вже дозволяє користувачам використовувати фільтри ключових слів, щоб обмежити появу певного контенту в їхніх стрічках, нові розумні фільтри ключових слів використовуватимуть штучний інтелект для додаткового обмеження контенту, який містить схожі ключові слова, такі як синоніми.
Інструмент покаже вам, які додаткові ключові слова фільтруються на додаток до вашого початкового. Наприклад, якщо ви вирішите відфільтрувати «ремонт», TikTok також відфільтрує «ремонт» та «оновлення». Компанія заявляє, що користувачі незабаром зможуть вибирати або скасовувати вибір певних ключових слів, які вони хочуть включити.
TikTok також незабаром подвоїть кількість ключових слів, які можна додавати, зі 100 до 200. Крім того, соціальна мережа планує спростити їх масове додавання.
Компанія стверджує, що, на її думку, з часом інтелектуальні фільтри ключових слів стануть точнішими, оскільки їх використовуватиме все більше людей.
TikTok також оголосив, що його функція «Керування темами» , яку було розпочато в пілотному режимі в США в серпні 2024 року, тепер доступна в усьому світі. Інструмент дозволяє налаштувати стрічку «Для вас», щоб вона показувала вам більше або менше певних тем, таких як спорт, подорожі, гумор, поточні події, танці та їжа.
Ви можете отримати доступ до цієї функції, перейшовши в Налаштування, вибравши «Налаштування контенту» та натиснувши опцію «Керування темами». Звідти ви можете перемістити повзунок, щоб налаштувати, скільки певного типу контенту ви хочете бачити у своїй стрічці «Для вас».
У рамках сьогоднішнього оголошення TikTok повідомив, що запускає новий навчальний посібник, який допоможе користувачам налаштувати та краще зрозуміти свою стрічку «Для вас».