/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F5905aac0afe31d39000806bc0f9ebecf.jpg)
X-тести виділяють публікації, які подобаються користувачам з протилежними поглядами
X оголосив про запуск експерименту, який розпізнаватиме публікації, яким подобаються люди, які зазвичай не погоджуються. Експеримент використовує функцію краудсорсингу спільноти «Нотатки», яка зараз використовується, коли контент позначено як оманливий або неправильний.
Частина учасників розділу «Нотатки спільноти» бачитиме запити на оцінювання та надання відгуків про певні публікації. Запит відображатиметься на основі початкової активності «Подобається» для публікації.
X каже, що цей зворотний зв'язок допоможе розробити алгоритм з відкритим кодом, який зможе ідентифікувати публікації, які подобаються людям з різними поглядами.
Авторів попросять поділитися тим, що їм подобається і не подобається в публікації. Під час надання відгуку вони зможуть вибрати такі варіанти, як «Я дізнався щось цікаве» або «Я не згоден з цим».
«Люди часто відчувають, що світ розділений, проте «Нотатки спільноти» показують, що люди можуть дійти згоди навіть щодо спірних тем», – написав X у своєму дописі. «Ця експериментальна нова функція прагне виявити ідеї, погляди та думки, які об’єднують різні точки зору. Вона може підвищити усвідомлення того, що має широкий резонанс. Це може мотивувати людей ділитися цими ідеями. Зрештою, це може допомогти рухати світ вперед так, як цього хочуть люди».
X запустила Community Notes у 2022 році після того, як Ілон Маск поглинув соціальну мережу, відходячи від традиційної перевірки фактів. Відтоді цю функцію почали використовувати Facebook, Instagram та Threads компанії Meta.