/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3c7d68244ac707bff119af8726b77934.jpg)
Компанія-власник JLR випустила електричний позашляховик з функцією дрифту за всього 25 тисяч доларів
Новий Tata Harrier.ev – це електрифікована версія звичайного Harrier, яка отримала повний привід і запас ходу до 627 км за стандартом MIDC. Дизайн автомобіля залишився дуже схожим на бензинову версію, але з деякими елементами, характерними для електромобілів: закритою решіткою радіатора, оновленими бамперами, новими 19-дюймовими дисками та спеціальними емблемами.Салон Harrier.ev отримав 14,5-дюймовий дисплей Samsung Neo QLED, систему камер на 540 градусів, аудіосистему JBL на 10 динаміків, панорамний дах та цифрове дзеркало заднього виду. Також автомобіль оснащений системою ADAS другого рівня та платформою TiDAL, яка забезпечує підключені функції та оновлення “по повітрю”.Електрична версія побудована на новій платформі Acti.ev Plus, яка замінила Omega Arc у звичайній моделі. Вона отримала оновлену підвіску “Ultra Glide” з амортизаторами, що залежать від частоти. Двомоторна версія з повним приводом розвиває сумарно 391 к.с. (504 Нм крутного моменту) і розганяється до 100 км/год за 6,3 секунди.Доступні дві батареї – 65 кВт·год та 75 кВт·год. Більша забезпечує запас ходу до 627 км за стандартом MIDC (реальний показник – близько 480-505 км). Швидка зарядка на 120 кВт дозволяє зарядити батарею з 20% до 80% за 25 хвилин.Ціна електричного Harrier.ev починається від ₹21.49 лакх (близько $25 100), що значно вище за бензинову версію, яка коштує від ₹14.99 лакх (~$17 500). Однак для сегмента електричних SUV з подібними характеристиками ціна виглядає конкурентоспроможною, особливо з урахуванням рівня оснащення та продуктивності. Індійський ринок активно розвиває електричний напрямок, і Tata намагається закріпитися в цьому сегменті з урахуванням місцевих особливостей та цінових очікувань покупців.