/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F01ed21c6656b308a97a192b0e24c3c44.jpg)
Водіям пояснили, за які авто та поломки СТО навіть не беруться
Українцям розповіли, за який ремонт не хоче братися жодне СТО.
Як передає "Хвиля", про це пише Автопілот.
Похід до українських автослюсарів не завжди завершується успішним ремонтом вашого автомобіля. Майстри все частіше уникають певних видів поломок і машин, або ж запитують за роботу захмарні ціни. Причини такої поведінки криються в технічній складності завдань, нестачі необхідного обладнання, відсутності технічної документації та просто невигідності таких замовлень з фінансової точки зору.
Автомобілі з переробленою електрикою
Особливі труднощі викликають автомобілі, де колишні власники експериментували з електросистемою. Коли хтось самотужки переробляв штатну проводку, встановлював газ сумнівної якості або аматорську сигналізацію, ремонт перетворюється на детективне розслідування. Майстру потрібно спочатку зрозуміти логіку всіх цих доробок без жодних схем і описів, і лише потім займатися власне ремонтом. Звичайна справа розтягується на цілий день незрозумілої роботи, за яку мало хто готовий взятися.
Автомати та повітряні підвіски
До чорного списку потрапляють також автоматичні трансмісії та складні системи підвіски, особливо пневматичні. Робота з ними вимагає не просто досвіду, а серйозної експертизи плюс дорогої діагностичної техніки. Багато СТО віддають перевагу скеруванню такого клієнта до вузькопрофільних спеціалістів, які займаються лише подібними питаннями. Те саме стосується і повітряних підвісок — для їхнього налаштування потрібні точні виміри й регулювання, на які здатні далеко не всі майстерні.
Автомобілі з-за океану та інших континентів
Окремий головний біль — автомобілі, привезені з неєвропейських країн. Навіть якщо зовні машина виглядає точнісінько як європейська версія, під капотом можуть бути зовсім інші рішення. Американські варіанти моторів або коробок передач знайти в Україні практично неможливо. Без технічних мануалів, електросхем і спеціального діагностичного софту майстерні просто не беруться за таку роботу — надто великий ризик, що нічого не вийде або ремонт затягнеться на невизначений термін.
Старі недорогі авто
Парадокс, але найдешевші вживані машини створюють максимум клопоту. Роки поганого догляду, зношені до межі деталі та повсюдна іржа, яка в наших умовах неминуча, перетворюють будь-який ремонт на випробування. Кожен болт може бути намертво заіржавілим, кожна деталь вимагає додаткових зусиль на розбирання, а власник при цьому розраховує лише на відновлення мінімальної працездатності за копійки. Для автосервісу це означає багато часу при мізерній оплаті.
Складне розбирання
Є види ремонту, які майстри недолюблюють через величезний обсяг підготовчих робіт при скромній оплаті. Наприклад, щоб замінити обігрівач, іноді потрібно розібрати половину салону на кілька годин. А заміна ременя ГРМ на деяких моделях вимагає практично повного розбирання моторного відсіку. Коли для доступу до зламаної деталі доводиться знімати купу справних компонентів, з’являється ризик щось пошкодити в процесі. Тому механіки або виставляють космічні розцінки, або взагалі відмовляються від таких замовлень, щоб не зв’язуватися з можливими претензіями й додатковими витратами.
Раніше повідомлялося, що українцям доведеться міняти водійські права.