/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fff47d5d85fa9ea97887917310c0d11ff.jpg)
Повірка квартирних лічильників: коли і хто її має проводити
Коли потрібно проводити повірку лічильників
Повірку квартирних приладів обліку необхідно проводити в середньому раз на 4 роки, повідомляє 24 Канал з посиланням на "Київтеплоенерго".
Як повідомляють у компанії, споживачі отримують автоматичні сповіщення про наближення терміну повірки. Крім того, дату завершення міжповірочного інтервалу можна перевірити самостійно – у паспорті лічильника або у свідоцтві про його попередню повірку.
Після проходження відповідної процедури буде надано свідоцтво з підтвердженням точності роботи приладу. Отримані копії документів щодо повірки потрібно передати до ЦКС дистанційно чи особисто в сервісний центр. Це потрібно для актуалізації даних в інформаційно-аналітичній системі.
Хто має замовляти повірку лічильника
Також повірку квартирних приладів обліку клієнти можуть замовляти самостійно. Її здійснюють лише ліцензовані компанії, перелік яких – на сайті Міністерства економіки України. За результатами повірки видається свідоцтво, що підтверджує точність роботи лічильника.
Деталі щодо повірки лічильників кияни можуть уточнити в операторів гарячої лінії "Київтеплоенерго" за телефоном: (044) 207-88-88.
Вчасно повірений лічильник гарантує, що у платіжці відображатимуться лише фактично спожиті обсяги тепла та гарячої води. У разі прострочення повірки, згідно із законодавством, нарахування здійснюватимуть за середнім споживанням за останній опалювальний період.
Зауважте! За рахунок плати на абонентське обслуговування здійснюється обслуговування і повірка лише будинкових приладів обліку. Повірка квартирних лічильників здійснюється за рахунок клієнта.