/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5ad8e9b01aa319ffe05bfb7b729aa7bc.jpg)
Цей продаж 40-мильного Wrangler Hemi 392 показує, що ціни Jeep втратили зв’язок з реальністю
На аукціоні нещодавно продали новий Jeep Wrangler Rubicon 392 Final Edition за $83,500, хоча його початкова ціна становила $107,000. Цей автомобіль проїхав лише 40 миль, але втратив у вартості майже $23,500. Однією з причин такого падіння ціни може бути повернення двигуна Hemi до лінійки Stellantis.Ця модель позиціонувалася як унікальний офроудер з потужним V8 на 470 кінських сил, восьмиступінчастою коробкою передач та повним приводом. Вона також оснащена підігрівом сидінь, потужною аудіосистемою Alpine, лебідкою Warn та іншими офроуд-аксесуарами. Проте, навіть з такими характеристиками, багато покупців вважали її ціну завищеною.Назва “Final Edition” може виявитися маркетинговим ходом, оскільки Jeep вже анонсував нову “фінальну” версію на 2025 рік. Крім того, Ram повернув двигун Hemi до своєї лінійки, тому є ймовірність, що Jeep зробить те саме з Wrangler. Якщо так станеться, ця “остання” версія втратить свою ексклюзивність.Ціна на аукціоні лише підтверджує, що ринок не готовий платити початкову вартість за цю модель. Навіть з урахуванням усіх її переваг, покупці вважають, що Jeep переоцінив свій продукт. Можливо, компанії варто переглянути цінову політику, як це вже сталося з іншими моделями, такими як Wagoneer.Цікаво, що Stellantis не вперше стикається з критикою через завищені ціни. Якщо тенденція продовжиться, бренду доведеться або знижувати вартість, або шукати нові способи обґрунтувати її перед клієнтами.