/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F8a580a77e4209468958b54d1504a9b98.jpg)
Компанія, яка розв’язала бійку цін на електромобілі, тепер визнає, що зайшла занадто далеко
Ціни на електромобілі в Китаї досягли настільки низького рівня, що це почало турбувати як виробників, так і регуляторів. Уряд країни вже втрутився, закликаючи автовиробників припинити агресивну цінову політику, яка стає збитковою для галузі. Навіть BYD, один із лідерів ринку, визнає, що така конкуренція є надто жорсткою та нестійкою.За останній час на китайському ринку з’явилася величезна кількість нових електромобілів, ціни на які нижчі, ніж на бюджетні моделі в США. Це викликало занепокоєння серед інвесторів, і тепер регулятори намагаються стабілізувати ситуацію. Вони закликають до самоврегулювання та відмови від стратегій, які ведуть до збитків.BYD очікує, що в майбутньому відбудеться консолідація серед китайських автовиробників, оскільки дрібні компанії не зможуть витримати такої конкуренції. Водночас сам бренд продовжує активно розширюватися на міжнародних ринках. У травні в Європі BYD продала більше автомобілів, ніж Tesla, і готується до запуску нових гібридних моделей.Незважаючи на тиск на внутрішньому ринку, BYD робить ставку на глобальний успіх. Їхні продажі в Європі зросли на 169% у порівнянні з квітнем, тоді як Tesla зафіксувала падіння на 49%. Це свідчить про те, що китайські виробники можуть бути конкурентними не лише за рахунок низьких цін, але й завдяки технологічним перевагам.Ситуація в Китаї може призвести до змін у структурі ринку, де залишаться лише найсильніші гравці. Водночас успіх BYD за кордоном показує, що китайські автовиробники вже переростають роль дешевих альтернатив і стають серйозними конкурентами на світовій арені.