/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2F29182b4afa3d6c2d8de13868a2e98a94.jpg)
280 кінських сил: представлено новий Peugeot e-208 GTi
В день старту культових перегонів “24 години Ле-Мана”, бренд Peugeot презентував свій новий Peugeot e-208 GTi.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Культова позначка GTi повертається на одному з найуспішніших представників В-класу – електричному новий Peugeot e-208. Сорок років тому французький бренд написав новий цікавий розділ автомобільної історії, представивши “гарячий” хетчбек Peugeot 205 GTi. У своєму першому втіленні з двигуном об’ємом 1,6 літра (версія 1984 модельного року), а потім навіть з двигуном 1,9 літра (версія 1986 модельного року), цей хетчбек став піонером нової концепції невеликого спортивного хетчбека, який поєднує виняткову продуктивність та задоволення від водіння зі спортивним, але водночас витонченим дизайном та максимальною універсальністю для щоденного використання.
Як і всі GTi-моделі за минулі 40 років, новий Peugeot e-208 GTi вирізняється своєю міцною позицією на дорозі – завдяки кузову, заниженому на 30 мм, та розширеній колії коліс: плюс 56 мм попереду та плюс 27 мм позаду. Широкі колісні арки – ще одна точка, де перетинаються естетики та ефективність. Вони були додатково розширені, щоб прикривати колеса, що є прикладом ефективності.
Насичений червоний колір також приносить динаміку та енергійність в інтер’єр. Наприклад, дизайн передніх сидінь з інтегрованими підголівниками, яскраво-червоні килимки та ремені безпеки створюють спортивну атмосферу в салоні. Дуже компактне кермо, ключовий елемент задоволення від водіння, виготовлене з використанням перфорованої червоної шкіри у поєднанні з матеріалом Alcantara® та прикрашене центральною емблемою, також червоного кольору.
Потужний електродвигун спортивного хетчбека виробляється на заводі в місті Тремері (Trémery), на сході Франції. Причому цей завод історично спеціалізувався на виробництві різноманітних двигунів, а тепер займається електричними силовими агрегатами в рамках спільного підприємства Emotors, створеного концерном Stellantis та компанією Nidec Leroy-Somer.
Модель демонструє найвищу продуктивність серед електромобілів В-класу – електродвигун M4+, який розвиває потужність 280 к.с. та видає разючий крутний момент 345 Нм. Прискорення від 0 до 100 км/год займає лише 5,7 секунди, максимальна швидкість – 180 км/год. У конструкції передбачено диференціалом підвищеного ковзання, який інтегровано в редуктор приводу передніх коліс. Такий диференціал покращує поведінку електромобіля в поворотах та забезпечує гарну маневровість і стабільність руху, навіть при спортивному стилі водіння. Новинка також отримала систему ESP зі спеціальним спортивним режимом.