/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fedd010fd359658fb1f34868e012edcb7.jpg)
Чи колишній дизайнер McLaren покращив P1, чи зробив його гіршим?
Модифікація таких авто, як McLaren P1, завжди пов’язана з ризиком втратити частину автентичності оригіналу. Однак у цьому випадку до роботи над оновленням долучився сам Френк Стівенсон, який керував дизайном McLaren на початку 2010-х, коли P1 вперше представили.Спільний проект з ютубером Tavarish, який купив пошкоджений P1 у 2022 році, перебуває на ранній стадії. Команда вже опублікувала рендери майбутнього авто, де помітні зміни в дизайні: нові вентиляційні отвори, модифіковані двері, оновлена задня частина та колісні диски з аеродинамічними кришками. Однак основна ідея оригіналу збережена.Frankstephenson Design планує завершити роботу над P1 Evo до 2026 року. Стівенсон, який покинув McLaren у 2017 році, сподівається, що цей проект приверне увагу до його студії. Він відомий також завдяки іншим іконичним проектам, таким як BMW Mini (2001) та Ferrari F430 (2004).Це не перший випадок, коли відомий дизайнер повертається до своєї минулої роботи. Наприклад, Ієн Каллум модернізував Aston Martin Vanquish, який він створив ще в 1990-х. Якщо Стівенсон вирішить оновити інші свої проекти, у нього є багато варіантів для вибору.P1 Evo демонструє, як можна поєднати сучасні технології з класичним дизайном, не втрачаючи духу оригіналу. Цей проект може стати початком нової хвилі кастомних авто, створених за участю їхніх перших творців.