/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Febda7ce73c5abfe109203de19b7be933.jpg)
Клієнтка ПриватБанку втратила 85 тис. грн — що сталось
Клієнтка держфінустанови "ПриватБанк" втратила 85 тис. грн через шахрайську транзакцію з іншої країни. У банку пояснили, що кошти можна повернути, сформувавши запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі.
Про це йдеться на сторінці ПриватБанку у Facebook.
Як сталося шахрайське списання коштів у ПриватБанку
В одному з повідомлень громадянка розповіла про втрату коштів з рахунку ПриватБанку через шахраїв. Транзакція відбулася з іншої країни без попереднього повідомлення.
"У моєї мами сьогодні шахраї зняли з карти 85 тис. грн! Транзакція, типу, з іншої країни... Чому не виникло питань і не було повідомлено клієнта про дивне зняття великої суми з іншої країни?" — йдеться у повідомленні.
Які є варіанти для повернення грошей клієнтів ПриватБанку
Представник ПриватБанку відреагував на звернення, зазначивши, що шахрайське списання в інтернеті можливе за умови володіння даними картки. Це може бути СVV код, термін дії, номер картки. Доступ до такої інформації шахраї могли отримати як з необережності самого клієнта через ненадійні сайти, так і через те, що вони діють більш витонченими методами.
Для того, щоб повернути кошти, клієнт може звернутися до підтримки банку для формування запиту на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі.
Так, якщо при вказаному платежі не було введено 3D-secure пароль (тобто не надійшло СМС-повідомлення на номер телефону), шанси оскаржити відповідну операцію і повернути кошти розцінюються як високі.
"Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ суворо регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів", — додали у банку.