/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F2b7cf5922bda353ac5b6143bf5ce6a28.jpg)
Швейцарія знищила дослідження стосовно користі переходу на електромобілі: у чому причина
Федеральне управління енергетики Швейцарії (SFOE) вирішило скасувати дослідження, яке воно замовило та заплатило за нього 120 тисяч доларів, оскільки воно підтвердило, що перехід з авто з ДВЗ на електромобілі корисна для навколишнього середовища.Ще у 2022 році SFOE доручила Infras, авторитетній дослідницькій компанії, відповісти на пряме запитання: коли має сенс, з точки зору клімату, замінити бензиновий автомобіль на електричний.Якщо ви думаєте про покупку нового автомобіля, для навколишнього середовища краще вибрати електричний. Ряд досліджень вже підтвердили це протягом багатьох років. Ступінь, до якої він більш корисний, залежить від того, скільки ви їздите та чи заряджається він відновлюваною енергією.Але через високий вплив виробництва нового транспортного засобу на навколишнє середовище дехто обговорює, чи краще їздити на старому автомобілі, поки він повністю не “розвалиться”, ніж купувати новий електромобіль.Федеральне відомство енергетики вирішило відповісти на це запитання, замовивши дослідження вартістю 100 000 швейцарських франків.Коли звіт був представлений восени 2024 року, вердикт був чітким: заміна понад 90% існуючих бензинових/дизельних автомобілів на електромобілі такого ж розміру негайно знизить викиди CO₂, за винятком транспортних засобів. Цікаво, що замість того, щоб опублікувати дослідження, Федеральне відомство енергетики вирішило його поховати через сумніви в результатах.“Тема є потенційно чутливою, дослідження є просто академічним. Насправді ніхто не буде думати, чи замінити свій п’ятирічний автомобіль з ДВЗ на електромобіль “з точки зору клімату”. Треба бути обережним, щоб не звинуватити Федеральне відомство енергетики в “елітарних рекомендаціях” – зазначив керівник відділу комунікацій у Федеральному відомстві енергетики.Загалом, цього року у Швейцарії було заплановано, щоб 50% нових автомобілів, проданих у країні, були електричними, але зараз цей параметр дорівнює близько 30%.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, гальмівні колодки шкодять довкіллю більше, ніж дизельні мотори.