Ринок електроніки в Україні: аналітика, тренди й прогнози від Inweb
Спеціалісти Inweb проаналізували десятки сайтів, які спеціалізуються на продажі гаджетів та техніки. За даними Statista, у 2025 році найбільшим сегментом світового ринку споживчої електроніки залишаються смартфони — на них припадає $504,1 млрд. В Україні мобільні покупки зросли з 42% до 53%.
Серед інших сегментів, що демонструють стабільне зростання — ноутбуки, смарт-годинники, аксесуари, аудіо- та відеотехніка. Зокрема, ринок аксесуарів, за прогнозами, досягне $339,4 млрд до 2033 року, завдяки розвитку бездротових технологій і зростаючому попиту на мобільність та зручність.
Яку техніку найчастіше купують українці
У 2025 році ринок електроніки в Україні стабілізувався після двох років активного зростання, зумовленого відновленням попиту. Найбільший інтерес зберігають смартфони, ноутбуки, планшети, смарт-годинники та фітнес-браслети, телевізори. Водночас зростає популярність нових категорій — зокрема дронів і зарядних станцій. Попри інфляцію й зміну споживчих звичок, українці продовжують оновлювати техніку й обирають сучасні гаджети.
Цінові категорії в різних регіонах України
Середній чек на техніку в Україні у 2024 році різнився залежно від регіону. Найвищий показник зафіксовано в Дніпрі — 3 887 грн. Львів із середнім чеком у 3 125 грн посів друге місце, а Київ — третє з результатом 3 045 грн. Найнижчий середній чек — у Кам’янці-Подільському, який склав 2 204 грн.
Споживча поведінка українців
Попри економічну нестабільність, українці залишаються брендоорієнтованими — більшість шукає конкретні моделі, як-от iPhone 16, Samsung Galaxy S24, Redmi Note 13 чи DJI Mini 4 Pro. У сегменті смартфонів лідирують Apple, Xiaomi та Samsung. Водночас довіра до Xiaomi знижується через репутаційні ризики, а Apple посилює позиції.
У планшетах домінують Apple, Samsung і Lenovo. Серед ноутбуків — лідер Lenovo, далі HP, ASUS, Dell і Acer. Попри меншу кількість пристроїв, MacBook зберігає першість у преміум-сегменті.
Загалом ринок демонструє зміни — як у споживчій поведінці, так і в підсиленій конкуренції між компаніями. Згідно з даними дослідження Inweb, покупці стали прискіпливішими до вибору електроніки, що свідчить про підвищену чутливість до програм лояльності та знижок. Незважаючи на економічну нестабільність, споживачі зберігають брендоорієнтованість — для компаній це означає необхідність інвестувати у впізнаваність, репутацію та якість сервісу.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.