MY.UAНовини
У Європі чуємо від диспетчерів "Слава Україні", – пілотеса SkyUp про війну, небо і стереотипи
У Європі чуємо від диспетчерів "Слава Україні", – пілотеса SkyUp про війну, небо і стереотипи

У Європі чуємо від диспетчерів "Слава Україні", – пілотеса SkyUp про війну, небо і стереотипи

У новій частині рубрики "Ви соромились – ми спитали" журналісти 24 Каналу поспілкувалися з пілотесою SkyUp. Євгенія Білоногова, яка літає на Boeing 737, розповіла про особливості професії, складнощі роботи під час війни, стереотипи про жінок в авіації та любов до неба.

Кар'єра та досвід

Авіація є досить романтичною професією. Ну принаймні так її показують у фільмах. Чому і коли ви вирішили стати пілотесою?

Я б сказала, що авіація радше не романтична, а романтизована. Зараз, питаючи своїх колег, багато хто зізнається, що вже не відчуває тих перших емоцій, які пов'язані з чимось романтичним. Наразі все відчувається як робота. І це навіть добре, тому що ми можемо спокійно виконувати свої повсякденні обов'язки.

Але саме романтичний образ цієї професії й надихнув мене стати пілотесою. Якось я перебувала у терміналі аеропорту, де зустрічала тата з відрядження, і подумала: "А як мені тут залишитись надовше?". Так я вирішила стати пілотесою. Але тоді я ще не знала, що в терміналі я перебуватиму дуже мало.


Пілотеса SkyUp Євгенія Білоногова / Фото надане 24 Каналу

Пілоти – ті люди, яких пасажири зазвичай не бачать. Чому ви обрали саме цивільну авіацію, чи не було думки пересісти на бойову "пташку"?

Ми говорили про це з колегами, багато з них досі цим горить. Але я попереджу, що сам процес переходу (з цивільної авіації – 24 Канал) не надто прозорий і простий. Тож я не впевнена, що можу обговорювати це.

Але багато хто починає з військової справи, а потім переходить у цивільну авіацію. І я також хотіла вступити у військовий навчальний заклад, проте на момент 2015 року це було заборонено законодавством.

Довідка. Станом на 2015 рік ситуація з жінками-пілотами у військовій авіації була складною. Діяли внутрішні обмеження у Збройних Силах, які де-факто не допускали жінок до багатьох бойових спеціальностей, зокрема і до пілотування бойових літаків.

Основною перепоною був обмежений перелік "доступних" для жінок військових спеціальностей, затверджений наказами Міноборони. Пілоти бойових літаків у цьому списку відсутні.

Мою заяву навіть не розглядали. Це було аж до 2017 року, коли Верховна Рада скасувала цю заборону. Наразі жінки можуть бути військовими пілотами, проте сам процес перенавчання не надто прозорий.

Чи можете ви пригадати перші емоції, коли ви сіли за штурвал? Що ви відчували у той момент?

Сам момент, коли я опинилася за штурвалом літака, був досить простий. Мені здавалося, я з усім справляюсь чудово. Проте, коли я вже вийшла з літака, то відчула, що в мене вся спина мокра і ноги тремтять.

Щоб стати пілотом пасажирського літака, потрібно пройти кілька етапів навчання. Загалом на це може піти від 2 до 5 років. Як довго вам довелося вчитися та скільки льотних годин ви маєте?

Усе залежить від обраного шляху. У моєму випадку це тривало 4 роки: я навчалася на бакалавраті, де вивчала загальну теорію цивільної авіації. Потім пішла в приватну льотну школу – і там за пів року пройшла всю практичну програму.

Але це лише один із варіантів. Дехто обирає коротший шлях – йде одразу в приватну школу без вищої освіти. Так можна отримати ліцензію менш ніж за рік, але такий варіант значно дорожчий.

Робочі будні пілота та виклики

Всі ми зранку прокидаємося, збираємося та йдемо на роботу. Такою є рутина більшості людей. А як виглядає ваш типовий робочий день? З чого він починається і як завершується?

Він завжди починається і завершується в різні години доби. Це може бути друга година ночі, а може – друга година дня. Від цього і залежить загальний стан людини. Навіть коли ми бачимося з моїми колегами – вночі або вдень – це різні стани.

Вдень ми ніби найщасливіші люди в житті, ми приходимо і думаємо: "Боже, ще й за це гроші платять, як чудово". А вночі можемо навіть не усміхатися один одному, і всі все зрозуміють.

Тому загалом робочий день проходить так: ми зустрічаємося в лобі готелю, там нам проводять брифінг, ми їдемо в аеропорт. Там ми проходимо всі митні й безпекові процедури. Далі йдемо на літак, який ми ще годину готуємо до вильоту. І врешті – рейс. Після рейсу, коли нас везуть в готель, ми можемо трошки поспілкуватися на якісь свої теми. Далі наш день закінчується відпочинком і сном. Ось так.

Який у вас був найтриваліший рейс?

У нас є обмеження по робочому часу, проте він сприймається по-різному. Можна в цей робочий час вкласти два рейси, наприклад, по 5 чи по 6 годин. Або це може бути один рейс на 10 годин. І я скажу так, що ці два коротші рейси будуть виснажливішими. Загалом у мене найдовший рейс був, мабуть, 9 годин, але він був з дозаправкою. Тобто сказати, що це один рейс, не зовсім правильно.

Відомо, що і пілотів, і бортпровідників готують до всіх екстрених ситуацій в літаку. Можливо, ви пригадаєте, чи стикалися з чимось подібним, і взагалі, як справлятись з чимось подібним на борту?

У моєму розумінні, екстрена ситуація включає ті події, які досить рідко трапляються. Тобто розгерметизація, відмова двигуна... І, на щастя, в мене їх не було. Проте були моменти, які були нестандартними. Але нас до них пильно готують на тренажерах.

До прикладу, якось у нас були проблеми із системами. Проте, лише нещодавно ми відпрацьовували таку ж ситуацію на тренажерах, тому ми знали, що робити. І врешті все минулося досить спокійно. Ніхто не помітив нічого дивного: ні пасажири, ні бортпровідники. Все відбувалося суто у нашій кабіні.

Коли на борту є пасажири з ознаками сп'яніння, в першу чергу з ними працюють бортпровідники. А наше завдання – швидко оцінити ситуацію і вирішити: або здійснювати посадку, щоб пасажира забрала поліція, або, якщо він заспокоївся, продовжити політ до пункту призначення.

Як ви вже казали, авіація довгий час залишалася переважно "чоловічою" сферою, але сьогодні дедалі більше жінок обирають професію пілота. Чи стикалися ви з гендерними стереотипами?

Чесно кажучи, на своєму шляху я не раз стикалася зі стереотипами. Їх чимало. Наприклад, досі часто чую запитання на кшталт: "А тобі не страшно літати?".

Крім того, дійсно існують стереотипи щодо жінок-пілотів. Потрібно просто бути готовими до цього. Водночас це не те, з чим не можна боротися. На щастя, законодавчо у нас є право на те, щоб обіймати таку посаду, і це вже легше.

Пам'ятаю, як прийшла на одну співбесіду. Людина, яка її проводила, була здивована, що я жінка, бо подумала, що "Євген" – це чоловік. Побачивши мене, технічних питань мені взагалі не поставили, просто побажали успіху. І, звісно, пропозиції я не отримала.


Євгенія за штурвалом літака / Фото надане 24 Каналу

А от щодо вимог. Ми знаємо, що бортпровідники мають бути певного зросту. Які ж вимоги до пілотів?

Так, певні вимоги до майбутніх пілотів справді є. Найголовніше – це пройти авіаційну медичну комісію. Вона визначає, чи підходить людина для цієї професії з точки зору здоров'я. Там стільки нюансів, що навіть важко все перелічити.

А от щодо зросту – жодних суворих обмежень немає. Сучасну кабіну можна налаштувати під будь-яку людину – і високу, і невисоку. Головне, щоб ноги діставали до педалей, а руки – до панелі керування.

Про психологію та стрес

Для деяких людей польоти – це справжнє випробування через аерофобію. Чи могли б ви заспокоїти наших читачів, розповівши про те, наскільки безпечним є літак?

Мені здається, що аерофобія, як і будь-яка інша фобія, має бути пропрацьована спеціалістом або глибоким якимось внутрішнім аналізом. Тому що я думаю, що ніякий факт чи аргумент не переконає людину, яка чогось сильно боїться. Як я, наприклад, боюсь павуків. Мені постійно кажуть, що вони не кусаються, але я їх все одно боюсь.

Моя мама дуже боїться літати – в неї аерофобія. Я кілька разів намагалася переконати її полетіти зі мною, але скільки б аргументів я не наводила, страх залишався. Вона пояснює це тим, що в літаку просто не відчуває контролю над ситуацією – і це її лякає.

Пілоти не працюють у повітрі самі по собі – їхній маршрут координується диспетчерами, які допомагають уникати конфліктів у повітряному русі. Як ви спілкуєтеся із ними під час рейсу?

У нас в авіації дуже чітко прописана комунікація – майже все стандартизовано. Навіть просто привітатися з диспетчером не можна, якщо це не передбачено правилами. До прикладу, є інструкція: цьому диспетчеру не казати нічого, окрім свого позивного, а цьому – скажіть, на якій ви висоті. З цими правилами ми маємо ознайомитись до вильоту, адже кожен сектор має свої вимоги, і є настільки завантажені зони, що там навіть сказати "Добрий день" – це вже не ввічливо.

Тому в польоті немає вільного спілкування – усе чітко за сценарієм. Хіба що трапляється нестандартна або аварійна ситуація – тоді вже можна пояснювати, що відбувається, своїми словами, англійською. Але у звичайному режимі – це строго визначена фразеологія радіообміну.

Проте, досить часто буває, що літаючи над Європою, ми чуємо диспетчерів, які, я так думаю, є українцями. Ми чуємо: "Слава Україні", відповідаємо: "Героям слава" і летимо собі далі.

Це так мило. Ми говорили про переживання пасажирів. Але чи бувають у вас випадки, коли ви переживаєте перед польотом?

Перед польотом, я думаю, це вже неможливо. У момент, коли я тільки починала працювати, тоді дійсно у мене тремтіли руки. Зміна тиску діяла на організм, спричиняючи у мене хвилювання. Я думала: "О, які нові відчуття". Проте, зараз все відбувається досить рутинно. І навіть якщо ми бачимо, що є якісь складні погодні умови, ми просто знаємо, що зможемо облетіти їх.

Робота пілота передбачає часті відрядження, змінний графік і нерідко довготривалу відсутність вдома. Це може впливати на сімейне життя, дружні стосунки та загальний ритм життя. Як вам вдається поєднувати професійну кар'єру з особистими справами?

Коли ми літали з України, то наш графік, навіть нічний, був найбільш завантаженим. Однак навіть він особисто для мене був кращий, ніж в офісних працівників. Чимало моїх друзів працюють в офісах, і мені було складніше з ними домовлятися про зустріч просто через те, що вони працюють з ранку до вечора. А я, наприклад, вночі злітаю кілька годин, посплю зранку і цілий день вільна.

Я вважаю, що графік, коли ми літали з дому, був неперевершений. А ось зараз, коли в нас відрядження, то це вже стає складніше. Бо наші друзі залишаються де-інде, а ми на місяць, наприклад, їдемо працювати.

Цікаві історії з життя пілота та поради

Авіація – це сфера, де кожен день може приносити щось нове. Чи були у вас польоти, які запам'яталися вам на все життя?

Загалом таких польотів було кілька. Мені здається, найбільше мені закарбувався політ з командиром. Це була ніч і було дуже добре видно зорі на небі. Ми летіли й говорили про філософію. Це було так чудово. Ми обговорювали різні теми, книги, які ми читали. Я запам'ятала той політ.

Як гарно. Ви заговорили за зорі, ми можемо лише припустити, які ж фантастичні краєвиди відкриваються з вашого робочого місця.

Саме так. Може пам'ятаєте, не так давно в Україні можна було побачити Північне Сяйво. І саме коли ми пролітали вдовж Ужгорода, за кілька кілометрів від нього, на території іншої країни, то ми бачили Північне Сяйво. Це було дуже красиво. Усі почали фотографувати – і ми, і пасажири. Ми навіть оголошення зробили, щоб усі могли побачити. Це було просто неймовірно.

Північне сяйво над Україною / Фото надане 24 Каналу

Ви так гарно про це говорите, що, впевнені, у наших читачів також виникло бажання стати пілотом. Що б ви порадили цим людям? З чого почати? І, можливо, ви б розвіяли якісь надто солодкі уявлення про цю професію.

Я б точно не стала розвіювати уявлення, тому що так можна зробити про будь-яку професію. Якщо людину щось надихнуло, я радше поділюсь практичними порадами. Але, чесно кажучи, ці поради настільки специфічні, що навряд чи їх варто озвучувати на широку аудиторію.

Найкраще, що можна зробити, – це знайти когось, хто вже навчається на пілота або працює в цій сфері. Люди в авіації насправді дуже відкриті, охоче діляться своїм досвідом. Ми знаємо, з якими труднощами доведеться зіткнутися, і часто вже маємо рішення, які можемо порадити.

Це дуже цінно. Але повертаючись до стереотипів та хибних уявлень про вашу професію, чи є щось таке, що вас жахливо бісить і ви хочете це спростувати раз і назавжди?

Те, що другий пілот, це – помічник пілота. Часто в мене питають: "А ти пілот чи помічник?". Кажу, що я – другий пілот. І людина така: "А, значить, помічник". Але, коли ми виконуємо рейси, обов'язки командира і другого пілота відрізняються залежно від того, в який сектор ми летимо.

Наприклад, у нас політ туди – назад. Туди лечу я, а комунікацією з диспетчером займається командир. В іншу сторону летить командир, а комунікацію з диспетчером виконую я. Тож, я б хотіла донести, що існує посада командира і посада другого пілота. Ось так.

Дякую вам. Гаразд. І на останок, ми розуміємо, що вам дуже складно, бо працювати далеко від дому – це завжди непросто. Перед якими труднощами ви постаєте, працюючи не вдома?

Напевно, найбільший виклик – це різниця в культурі й підходах у різних країнах до одних і тих самих речей. Ми часто літаємо в одні й ті самі країни, тому вже звикли до місцевих правил і процедур. Але коли з'являється новий контракт і доводиться працювати з країною, яка далеко від України – з іншим стилем спілкування, вимогами чи звичками, – спочатку це може бути непросто. Потрібен час, щоб адаптуватися.

Можливо, це не зовсім коректне питання до вас, але все ж, коли ви знаєте, що на борту з вами українці, що ви відчуваєте?

Хвилювання? Якщо чесно, я не так вже й багато перетинаюся з пасажирами під час польоту. Але коли чую українську мову на борту – серце радіє. Завжди хочеться підійти, привітатися, сказати щось тепле. Часто помічаю людей із шевронами – розумію, що це, мабуть, наші військові у відпустці. І теж хочеться підійти, перекинутися кількома словами.

Вся редакція 24 Каналу щиро вірить, що вже зовсім скоро українське небо знову буде відкритим для цивільної авіації – вільним, безпечним і мирним!

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Адміністрація Трампа надіслала повідомлення про звільнення понад 600 працівникам «Голосу Америки» - NYT
InternetUA
2025-06-21T16:58:53Z
Le Monde: США узгоджували з росіянами проєкт своєї резолюції в ООН до річниці вторгнення
Европейская правда
2025-06-21T16:57:33Z
Ердоган заявив про готовність бути посередником для повернення Ірану та США до переговорів
УкраинФорм
2025-06-21T16:57:28Z
Європа прискорить переговори з Іраном - Макрон
УкраинФорм
2025-06-21T16:57:14Z
Горячов чи Гороховський: впливовий радник Трампа може приховувати російське походження, – NYT
24tv
2025-06-21T16:54:16Z
Тихановського неочікувано звільнили з в'язниці після візиту Келлога: чи чекати змін у Білорусі
24tv
2025-06-21T16:54:06Z
Лагун, Фірташ: кого ще мають екстрадувати з Австрії
360ua.news
2025-06-21T16:52:06Z
Куди зник віцепрем’єр Чернишов. Зеленський вперше прокоментував скандал
ГЛАВКОМ NET
2025-06-21T16:42:33Z
Жінка та син віцепрем’єра Чернишова, який перебуває у відрядженні за кордоном, виїхали з України — УП
ZN UA
2025-06-21T16:37:45Z
На Рівненщині помер військовий, який лише кілька днів тому повернувся додому після полону
ГЛАВКОМ NET
2025-06-21T17:06:30Z
В яких областях прогнозують дощі, грози та град
24tv
2025-06-21T17:03:18Z
Путін згадав про Суми не випадково: від яких важливих напрямків ворог відвертає увагу України
24tv
2025-06-21T17:03:12Z
Пенсія у Харківській області: жителів повідомили про важливі зміни
Политека
2025-06-21T17:01:39Z
Україну накриють дощі з грозами: які регіони накриє негода
GlavRed
2025-06-21T16:54:38Z
У Києві знову прорвало тепломережу: окріп затопив вулицю
24tv
2025-06-21T16:51:50Z
На обмін до РФ проситься навідник ракети по кафе, де загинула письменниця Амеліна
ГЛАВКОМ NET
2025-06-21T16:51:23Z
У Дніпропетровській області внаслідок російських обстрілів поранено 7 людей
Комсомольская правда
2025-06-21T16:49:45Z
Грози та сильний вітер очікуються в Україні: для яких областей є небезпека
24tv
2025-06-21T16:39:27Z
Гривня ослабне: банкір спрогнозував подорожчання долара
Знай
2025-06-21T16:21:05Z
Країна пейзажів і "чорного золота": де в Європі найбільші запаси нафти
24tv
2025-06-21T15:27:57Z
Новий стрибок чи падіння? Експерт розповів, чого очікувати від цін на продукти восени
Знай
2025-06-21T15:21:16Z
Яку компенсацію можуть отримати родичі, які доглядають пенсіонера
24tv
2025-06-21T15:21:08Z
Подорожчання продуктів у Харківській області: на що суттєво зросли ціни
Политека
2025-06-21T15:00:26Z
Українцям назвали найшкідливіші консерви: купуємо ледь не щодня
Знай
2025-06-21T14:51:47Z
Чек-лист: як зрозуміти, що в компанії назріває криза — колонка
AIN
2025-06-21T14:45:19Z
Підвищення тарифів на комунальні послуги в Україні: що буде з цінами найближчим часом
Политека
2025-06-21T14:30:24Z
Вартість ремонту квартир за 4 роки зросла вдвічі: люди погоджуються на будь-які ціни
24tv
2025-06-21T14:21:14Z
Більше не Відень: опублікували рейтинг найкомфортніших міст для життя у 2025 році
Фокус
2025-06-21T16:30:07Z
Сім разів відміряють - один раз відріжуть: астрологи назвали три найповільніші знаки Зодіаку
Знай
2025-06-21T15:51:52Z
6 рослин, які варто обрізати прямо зараз для пишного цвітіння
24tv
2025-06-21T15:27:38Z
Як заморозити черешню на зиму: найпопулярніші способи
24tv
2025-06-21T14:36:43Z
Стрижки, які зроблять молодшими на 10 років: ідеальні зачіски на довге волосся
24tv
2025-06-21T14:15:31Z
Чи належите ви до 3 знаків зодіаку, які не можуть жити без солодощів
24tv
2025-06-21T14:12:27Z
Турист побував у 700 міст світу і назвав 10, які його найбільше вразили
24tv
2025-06-21T14:03:01Z
Ці 5 кущів можуть захистити від зла та притягнути щастя в дім: потрібно посадити їх
24tv
2025-06-21T13:30:10Z
Що приготувати на Івана Купала: 3 страви наших предків
24tv
2025-06-21T13:27:45Z
Бронювання від мобілізації у липні: важливі зміни, порядок, умови
Знай
2025-06-21T17:06:07Z
Зеленський призначив Шаповалова командувачем Сухопутних військ: FT дізналася, що йому доручили
Хвиля
2025-06-21T17:00:21Z
На Київщині та в низці регіонів - повітряна тривога через загрозу БпЛА
УкраинФорм
2025-06-21T16:51:49Z
Куди не можна їхати 22 червня: суворі прикмети і заборони цього дня
GlavRed
2025-06-21T16:42:58Z
США перекинули невидимки B-2 до Ірану на тлі загострення з Ізраїлем
Хвиля
2025-06-21T16:36:39Z
Після восьми операцій українська модель Марія Ковальчук у Дубаї повертається до тями
360ua.news
2025-06-21T16:33:01Z
Бронювання священників від мобілізації: хто потрапить до переліку першим
24tv
2025-06-21T16:24:20Z
У селі на Вінниччині вперше за 27 років народилася дитина
ГЛАВКОМ NET
2025-06-21T16:15:54Z
Що заборонено робити баптистам: головні обмеження для вірян
24tv
2025-06-21T16:15:51Z
МОЗ заборонив продаж налбуфіну без електронного рецепта
360ua.news
2025-06-21T15:00:09Z
Які види масажу існують і як допомогти собі при болях у м'язах
Комсомольская правда
2025-06-21T14:03:29Z
Одна з найкорисніших активностей: як нарешті почати займатись йогою
24tv
2025-06-21T12:03:57Z
Чи безпечно купатись у відкритих водоймах, які інфекції можна підчепити та як вберегтись
24tv
2025-06-21T11:57:52Z
Чому не варто «забивати» на математику у школі. Пояснення психолога
ZN UA
2025-06-21T10:03:12Z
В Україні виводять їстівний лопух
AgroPortal
2025-06-21T07:30:25Z
Секонд-хенд: які хвороби можна "купити" разом із ношеним одягом
Фокус
2025-06-21T07:00:23Z
Вчені назвали основні джерела "вічних хімікатів"
24tv
2025-06-21T06:06:23Z
Часник і вода - народний рецепт, який очищає судини і продовжує молодість, як правильно приготувати
Знай
2025-06-21T05:51:12Z
Загорілася в небі: повітряна куля з 21 пасажиром розбилася в Бразилії
Фокус
2025-06-21T16:45:11Z
Зачепінг вбиває — на Одещині загинули уже троє підлітків
InternetUA
2025-06-21T16:27:20Z
Росіяни вдарили по цивільній інфраструктурі Сумщини, виникла пожежа
УкраинФорм
2025-06-21T16:21:52Z
У Бразилії повітряна куля загорілася у польоті та впала: загинули 8 людей
24tv
2025-06-21T15:42:25Z
На Харківщині через влучання російського дрона загинув чоловік
УкраинФорм
2025-06-21T15:33:47Z
Жорстоке убивство семирічної дівчинки в Одесі: підозрюваного взято під варту
ГЛАВКОМ NET
2025-06-21T15:09:33Z
Коли знімаєте готівку у банкоматі: поліція розкрила "небезпечний тренд" серед злочинців
Фокус
2025-06-21T14:45:49Z
Судитимуть учасників організованої групи шахраів, які заволоділи коштами громадян під приводом благодійних внесків
Украина Криминальная
2025-06-21T14:36:59Z
Тіло знайшли в підвалі, підозрюваного затримали: все, що відомо про вбивство Соломії Тарасюк
24tv
2025-06-21T14:36:16Z
Сандалі на літо, які будуть пасувати до всього: знайдено модне взуття
24tv
2025-06-21T17:00:41Z
Перший король України — не Данило Галицький: історик розкрив маловідомий факт
GlavRed
2025-06-21T16:27:52Z
Ще один популярний український актор поповнив лави ЗСУ
GlavRed
2025-06-21T16:27:44Z
Куди сходити у Києві 23-29 червня: дайджест культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-06-21T16:21:03Z
Тарас Чубай святкує ювілей: найвідоміші пісні артиста, які чув кожен
24tv
2025-06-21T16:18:11Z
Померла акторка Валентина Тализіна
360ua.news
2025-06-21T15:30:33Z
"Важко стояти на ногах": Анна Кошмал розповіла про свій діагноз
GlavRed
2025-06-21T15:27:45Z
Тікток розриває новий тренд під пісню Dame Un Grrr: що відомо про виконавців
24tv
2025-06-21T14:27:04Z
Оселя зірки серіалу "Баффі – винищувачка вампірів": який елемент декору дуже вразив дизайнерів
24tv
2025-06-21T13:12:35Z
Джоб Беллінгем відзначився дебютним голом у другому матчі за Боруссію Дортмунд
Football.ua
2025-06-21T17:01:55Z
Юний Ямаль в обіймах зірки OnlyFance: вундеркінда Барселони "спіймали" за поцілунком
24tv
2025-06-21T17:00:36Z
Захисник Шахтаря може перебратися до Ередивізі
Football.ua
2025-06-21T16:19:30Z
Шахтар оголосив склад із 31 гравця на збори в Словенії
360ua.news
2025-06-21T16:00:16Z
Долганський попрощався з Ворсклою після 16 років у клубі
Football.ua
2025-06-21T15:52:15Z
Українські грації виграли «бронзу» на юніорському ЧС-2025 з художньої гімнастики
УкраинФорм
2025-06-21T15:51:21Z
УПЛ. Форвард «Олександрії» підписав контракт з «Поліссям»
УкраинФорм
2025-06-21T15:15:44Z
Коли вони фехтують, на нас летять шахеди: тренер збірної України відреагував на допуск росіян
24tv
2025-06-21T15:00:00Z
Дарвін Нуньєс — головна ціль Наполі на позицію форварда
Football.ua
2025-06-21T14:51:06Z
Новий GR Yaris від Toyota змінить ваше уявлення про ідеальний автомобіль
Топ Жир
2025-06-21T16:33:31Z
Skoda випустила оригінальний електрифікований пікап преміумкласу
Фокус
2025-06-21T14:57:51Z
Продажі нових електромобілів знижуються, але вживані моделі набирають популярності
Топ Жир
2025-06-21T14:48:51Z
Арвід Ліндблад зробить крок до Формули-1 у тестах на AT04
360ua.news
2025-06-21T13:33:55Z
Цей електромобіль за $110 тис. блокує власника, і це ще не найгірше
Топ Жир
2025-06-21T13:18:53Z
Китайський поїзд на магнітній подушці встановив рекорд швидкості
InternetUA
2025-06-21T12:03:39Z
Цей 68-й Мустанг Фастбек — це чистий адреналін у вбранні класичної усмішки
Топ Жир
2025-06-21T11:48:45Z
Електричний BMW M SUV стане серйозним викликом для Porsche та Lotus
Топ Жир
2025-06-21T10:18:15Z
Дебютував найпотужніший Volkswagen GTI в історії
AutoCentre
2025-06-21T07:10:22Z
Чому корисно перезавантажувати смартфон та як часто це робити
InternetUA
2025-06-21T16:31:07Z
Виконавець ролі Майкла у GTA 5 назвав найгіршу місію в грі – думка збігається з геймерською
24tv
2025-06-21T14:48:11Z
Чай у космосі: вчені знайшли спосіб вирощувати саджанці поза Землею
Фокус
2025-06-21T14:27:24Z
Відкрито абсолютно нове правило біології: клітини процвітають у хаосі
Фокус
2025-06-21T13:45:18Z
Тайванські розробники представили перший вітчизняний підводний човен Hai Kun SS-711
InternetUA
2025-06-21T13:04:48Z
Samsung знижує обсяг виробництва Galaxy S25 Edge
Portaltele
2025-06-21T12:51:36Z
У найбільшої риби в океані немає жодної кісточки: чому вона стала такою гігантською
Фокус
2025-06-21T12:21:30Z
Підсанкційні росЗМІ досі можуть отримувати гроші від Facebook – Politico
InternetUA
2025-06-21T11:51:58Z
Містична прикраса під слідством КДБ: маловідомі факти про золоту пектораль із Товстої Могили
24tv
2025-06-21T11:36:09Z