/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fb27f62d255fb8f0ac657f097242838c7.jpg)
Bethesda консультувалася з питання модів із розробниками фанатського ремейка Oblivion
Творці Skyblivion розповіли, що вони провели цілий день із Тоддом Говардом і його командою.
Нещодавно розробники фанатського ремейка Skyblivion відвідали штаб-квартиру Bethesda після прохання від керівника проєкту. Тепер фанати поділилися, як пройшов їхній візит.
Як розповів лідер команди Rebelzize в інтерв'ю PC Gamer, він зв'язався з компанією перед поїздкою на Pax East: "Я збирався до Бостона, а потім до Вашингтона, і подумав: чому б не запитати, чи можна заглянути. Вони погодилися - і запросили нас в офіс".
У результаті команда Skyblivion провела в Bethesda майже весь день: з 11 ранку до 6 вечора. За словами Rebelzize, вони поспілкувалися зі співробітниками, які брали участь у розробці Oblivion, Skyrim і Fallout.
Розмови стосувалися як загальної історії ігор, так і технічних аспектів моддингу. Особливо в студії цікавилися, як команда Skyblivion працює з доступними інструментами і які складнощі виникають. "Вони запитували, з якими проблемами ми стикалися, чого не вистачає в документації".
Також обговорювалося повернення навчальних матеріалів з інструментів моддингу. Керівник проєкту нагадав про старий формат із Creation Kit для Skyrim: "Було б здорово, якби і для нових ігор виходили такі відео, наприклад, де дизайнери Bethesda створюють підземелля на камеру".
На зустрічі був присутній і Тодд Говард. За словами Rebelzize, він виявив інтерес до кожного учасника команди:
"Він міг просто зайти на 10 хвилин і піти, але замість цього спілкувався з нами про все - від реальної роботи до деталей проєкту".
Skyblivion продовжує розроблятися в рамках ініціативи TESRenewal, це спроба відтворити The Elder Scrolls IV: Oblivion на рушії Skyrim. Незважаючи на реліз офіційного ремастера Oblivion, Bethesda не заперечує проти фанатського проєкту і раніше навіть подарувала його учасникам ключі до перевидання.