/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2Ff6d0bff1426fca4179aac9275dae67ca.jpg)
Микола Іщенко: Генератор бізнес-процесів і натхненник цифрових рішень у менеджменті
У світі, де ефективність, інновації та стійкість стають ключовими факторами успіху, дедалі більше уваги приділяється лідерам, здатним поєднувати стратегічне мислення з технологічними рішеннями. Микола Іщенко - саме такий професіонал. Його шлях - це історія системних змін, трансформації процесів і результатів, які говорять самі за себе.Згідно з останніми дослідженнями crm.org, ринок CRM продовжить стабільно зростати на 12% щорічно до 2028 року, і на той час його обсяг досягне $129 млрд. Уже сьогодні 65% компаній впровадили CRM-системи з генеративним штучним інтелектом, включно з чат-ботами, прогнозною аналітикою та інструментами створення контенту. Також 70% компаній використовують мобільні версії CRM для посилення своїх продажів, і цей підхід демонструє високу ефективність: такі компанії на 150% частіше досягають і перевищують планові показники, що підкреслює зростаючу роль мобільності в сучасних CRM-стратегіях.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала