/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa70d4987c4bdda0e86ff72c5af612858.jpg)
MindsEye перетворилася на головне розчарування року: з грою все не так
Екшен MindsEye, розроблений студією Build a Rocket Boy під керівництвом колишнього продюсера GTA Леслі Бензіса, виявився однією з найневдаліших ігор цього року. За даними Metacritic, гра отримала всього 37 балів зі 100, що робить її володарем найнижчого рейтингу серед усіх великих релізів 2025 року.
Проект стартував без попереднього доступу для преси, а стримери рекомендували утриматися від трансляцій до певного часу.
Однак це не допомогло приховати серйозні технічні недоліки: вже на перших стримах глядачі побачили баги, вильоти та нестабільну анімацію. Один із офіційних показів закінчився тим, що ведучий не зміг стримати сміх через те, що відбувається на екрані.
Критики також залишилися розчаровані: гру критикують за плаский сюжет, одноманітний геймплей та загальне відчуття недоопрацьованості. Зазначається, що проблеми глибші, аніж просто технічні — вони стосуються самої структури проекту, ігрових механік та подачі історії. На думку багатьох оглядачів, MindsEye намагалася викликати ностальгію за класичними екшенами, але не зуміла дотягнутися навіть до стандартів минулих років.
Розробники вже анонсували серію хотфіксів: перший патч, спрямований на підвищення продуктивності, вже випущено. Проте експерти сумніваються, що навіть багато оновлень зможуть радикально змінити сприйняття проекту — надто багато ключових елементів потребує переосмислення.