/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F91242447b98d9c735e91134813bb84db.jpg)
Генеральний директор LinkedIn каже, що помічник з написання текстів на основі штучного інтелекту не виправдав надій
Хоча користувачі LinkedIn, видається, сприйняли штучний інтелект, є одна сфера, яка спостерігає менше сприйняття, ніж очікувалося, за словами генерального директора Раяна Росланскі: пропозиції, створені штучним інтелектом, для покращення ваших публікацій у LinkedIn.
«Чесно кажучи, це не так популярно, як я очікував», – сказав Росланскі Bloomberg . Коли його запитали, чому, він стверджував, що «бар’єр набагато вищий» для публікації в LinkedIn, тому що «це ваше резюме онлайн». Крім того, користувачі можуть зіткнутися з серйозною негативною реакцією, якщо опублікують щось, що занадто очевидно згенеровано штучним інтелектом.
«Якщо вас критикують на X або TikTok, це одне», – додав він. «Але коли вас критикують на LinkedIn, це дійсно впливає на вашу здатність створювати для себе економічні можливості».
Водночас Росланський зазначив, що за останній рік у професійній соціальній мережі кількість вакансій, що вимагають навичок, пов’язаних зі штучним інтелектом, зросла в 6 разів, тоді як кількість користувачів, які додають навички, пов’язані зі штучним інтелектом, зросла в 20 разів.
І він сказав, що сам використовує штучний інтелект, коли розмовляє зі своїм босом, генеральним директором Microsoft Сатьєю Наделлою : «Щоразу, перш ніж надіслати йому електронного листа, я натискаю кнопку Copilot, щоб переконатися, що я говорю розумно, як Сатья».