/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F450%2Faa900add3c72e413d2707acf569c761c.jpg)
«Цьогоріч на Харківщині з’явиться 38 підземних шкіл», — Синєгубов
Облаштування безпечного середовища в закладах освіти регіону – головна умова організації навчання у змішаному форматі або офлайн. Хід будівельних робіт під час робочого візиту перевірили Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий та начальник Харківської ОВА Олег Синєгубов. Про це повідомили в Харківській ОВА.
До кінця поточного року в територіальних громадах Харківської області планують завершити будівництво та облаштування 38 підземних шкіл. Це дасть змогу організувати офлайн-навчання для більш як 50 тисяч учнів. Здійснюється підготовка до реалізації ще 29 проєктів. Також триває робота із модернізації укриттів, наявних в школах та дитсадочках.
«Ключові для регіону теми: формат навчання в умовах воєнного стану, кадрова забезпеченість, відновлення пошкоджених закладів освіти. Над реалізацією низки проєктів працюємо комплексно, спільно з громадами, профільними міністерствами та міжнародними партнерами. Мова не лише про створення безпечного середовища, а про нові підходи до безпеки й навчання, безбар’єрна складова, реформа системи шкільного харчування. Разом із відновленням закладів освіти або будівництвом укриттів, перебудовуємо харчоблоки, а в Лозівському районі – зводимо нову фабрику-кухню. Шукаємо додаткові ресурси, аби масштабувати ці проєкти. Організація безпечного навчання для кожної дитини — наш спільний пріоритет», — зазначив Олег Синєгубов.
В ході робочого візиту оглянули дитсадок «Теремок» у Пісочинській громаді. В закладі триває масштабна реконструкція — зводиться укриття, з’єднане критими переходами з обома корпусами. У захисній споруді буде чотири навчальні кімнати, їдальня, медпункт, душові, санвузли та ліфт для маломобільних дітей.
Роботи з будівництва сучасного укриття в ліцеї «Джерело» вже на завершальному етапі. В новій підземній школі передбачено п’ять навчальних приміщень, їдальня, медпункт, душові, санітарні кімнати, інклюзивне середовище.