Анна Вінтур залишає посаду головного редактора американського Vogue після 37 років роботи
Головний директор з контенту журнального видавництва Condé Nast Анна Вінтур залишає посаду головного редактора американського журналу Vogue, яку займала 37 років. Напередодні на зборах Вінтур повідомила співробітникам, що шукатиме нового кандидата на цю роботу. Про це повідомляють видання The Daily Front Row, WWD та Business of Fashion.
Очікується, що 75-річна Вінтур залишиться глобальним директором з контенту Condé Nast, глобальним редактором Vogue, а також куруватиме інші видання глянсового конгломерату по всьому світу, включаючи Vanity Fair, GQ, AD, Glamour, Bon Appetit, Tatler.
Анна Вінтур розпочала кар'єру у Vogue у 1988 році, замінивши колишнього головного редактора Грейс Мірабеллу. Вінтур одразу ж розпочала реформування журналу і її перші рішення на цій посаді увійшли до історії бренду. На першій обкладинці глянцю за листопад 1988 року було зображено модель Міхаелу Берку в джинсах за 50 доларів (тоді з ініціативи Анни джинси вперше з'явилися на обкладинці Vogue) та светрі Christian Lacroix за 10 тисяч доларів. Цей революційний дебют ознаменував ще одне важливе досягнення журналу, яке приписуватиметься Вінтур - розміщення знаменитостей на обкладинці. Саме вона відкрила нову еру дизайну обкладинок журналів, якою надихались і інші команди в індустрії.
Репутація "страхітливої особистості" Вінтур, як припускають, надихнула її колишню асистентку Лорен Вайсбергер на створення персонажа Міранди Прістлі в книзі "Диявол носить Prada", яку згодом екранізували. Вайсбергер розповідала, що вона черпала натхнення з розповідей своїх друзів з індустрії про їхніх босів, але все ж багато хто асоціював цей образ саме з Вінтур. Коли у 2006 році відбулася прем'єра фільму, головний редактор Vogue прийшла в кінотеатр у вбранні від Prada.
У 2009 році керівник американського глянцю вперше пустила журналістів до офісу Vogue під час підготовки щорічного "вересневого номера". У 2013 році Анна стала художнім директором Condé Nast, а у 2019 році її призначили глобальним консультантом з контенту.
Анна Вінтур з 1988 року обіймала посаду головного редактора американського Vogue Фото: Ron Galella/Ron Galella Collection via Getty Images